Wednesday, July 19, 2017

:: Falsya Diumpat Jiran! ::

Kihkihkih..kite mmg selalu jadi umpatan, perlian, kutukan ade sorang 'jiran' nie..siapa?..ehhh, rahsia la..mana boleh bgtau..tp sapa makan cili, die la rase pedasnye, sapa rase pedas kate aku main cakap lepas..amboi amboi amboi..wakakakaka..kene pulak skang nie ade teman utk mengumpat..teman mengumpat yg dah mcm xde rumah sendiri..yg mcm xde mak bapak menunggu dekat rumah sbb xreti nak balik2..rasenye mau lg menjadi2 umpatan jiran tuh dekat kite..nak2 plak kalau die tgh baca entry nie..huahuahua..

Xde la korang..meluahkan sikit je..nak luah lebih2 kang, mau bile kite balik keje ade org dgn muka bengis datang ketuk pintu mcm org xde agama..salam xbg ape bagi..ketuk pintu macam nak runtuh..ehhhh, hahahahahhaa..

Kayh la, sebenarnye nie haaa sebenarnye yg duk sebuk falsya diumpat jiran tuh..

Orang baru celik Online katenye..hahahahhaah..bengong tau..ngam2 nama fasya lak tuh..kalau ade L in between A ngan S tuh, mesti org yg create nie kenal kite..wakakakakakakkakakakaka..

Abah kite la duk send bende nie dekat group WA family kite.."abah nie perli adik lettew"..hakkkksss..mana xnye, tau2 je nanti poslaju la or mana courier company smp umah hantau barang..hikhikhik..

Kayh la..kite bizi tahap super gaban..bubuiii..

5 comments:

  1. biasala tu.. kita kan hotz =)
    jemput baca entry ika
    https://cartiecacloset.blogspot.my/2012/07/setelah-menghitung-hari-hari-ini-dah.html

    ReplyDelete
  2. hahahaha...sama lah kite kak..rumah mak jadi mangsa

    ReplyDelete
  3. Hehehe..biar dia terjun dgn labu-labu dia.

    ReplyDelete
  4. Hahah! Sekarang semua beli online je mudah 😝

    ReplyDelete
  5. Slalu beli barang online erk ☺☺

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...