Tuesday, November 8, 2022

:: Sakit Pulak Hati Kite ::

 Kite sebenarnya banyak update blog dekat henfon. Bukan takat update je, jengah blog u’olls pun dari henfon. Pastu yang buat sakit hati, bila nak reply comment kat blog sendiri xboleh. Asyik la suruh check browser punya configuration whether allow x allow untuk sign in. Amenderrrr tah. 😒

Kisah xboleh reply comment dekat blog sendiri pun x settle, dah tambah lagi masalah xboleh nak comment kat blog kawan2. Mujur la masalah xboleh comment dah settled. Itupun selepas kite google. Kene godek2 setting untuk Safari pulak dah kat henfon nie. Kene disabled kan macam2 button. Halahhh halahhhhh.

Pastu nie yang terbaru, bila nak view blog kat henfon and kat laptop, kemahen lamaaaaaaaaaa nak loading. Alaaaaa baler. Xtau la apa problem. Kat setting blog ker?. Kat setting henfon ke?. Kat setting safari ke?. Kat setting web kat laptop ker?. Arghhh, mencik ahhh. So kalau korang perasan sidebar kite xde, dia ada je tuh sebenarnya. Saje nak main chak2. Nanti bile dia dh bosan menyorok, dia keluar la tuh. 😏. Atau mungkin dia nak uji kesabaran korang. Sabar kite dah diuji lama dah. So sebab tuh dia nak try sabar korang pulak. Sabar atau tidak menunggu ketibaan mereka yang dah jadi penghuni dekat sidebar blog kite. Dah la jadi penghuni free, xnak bayar, alih2 buat hal. Ajer giler!.

Malas dah nak godek2 setting. Lantak ahhh nak nyorok berapa lama pun. Nak keluar, keluar, xnak keluar kalu, dok la ontok2 kat situ. Jangan sampai mereput sudeh. Satu kerja pulak nak kene bersihkan.

Adoiiiii. Kau nie sya, tau la bengang. Dah macam hape je nak bergaduh dengan bende xwujud. Kau yang bongok xtau setting-an, nak bentak2 pulak. Yihhh!!..

Kay la, baiklah kite stop skang. Lagi lama jari nie menaip, lagi tah mende2 ayat mengarut keluar. Pffttt!

Chioasss.


4 comments:

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Weihhh ajo aku cemana nak ubah setting browser hp ni..
Huwaaaaa!
Aku stress weihhhh nak tggu buka laptop hujung minggu jer boleh lah..
Huwaaaaaa ajo aku pasya..
Ko DM aku dkt IG..
Sobssssss!!

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Aku try sekali lagi komen dari safari..
Umphhhhcakkkkkkk!

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Babe!
Entry aku hari ni ada petik nama ko tau..
Hahahaha! Kita halal lah yer.. Xoxo!
http://ssasliza.blogspot.com/2022/11/hasil-godek-godek-berjaya-juga-akhirnya.html?m=1

Falsya said... [Reply]

@Salina@IbuAqil wehhh, aku baru je baca comment mu. sorry3. hahahaha. patut la tersedak2 aku kat kl nie. orang pera nyebut nama. aje kome. wakakakakakaka. anyway, tahniah tahniah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...