Wednesday, August 15, 2012

:: Irma Hasmie Mengandung ::

Congrats Irma Hasmie..skang nie Irma dh pregnant 5minggu..Irma cantik husband plak hensem so anak mesti comelsssss..insyaALLAH..ehehehe..

Source from HERE

Nampaknya bulan Ramadhan ini membawa berita bahagia kepada Irma Hasmie dan suami. Menerusi portal Murai, Irma Hasmie telah mengesahkan yang dirinya kini sudah mengandung 5 minggu. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan atas kehamilan ini.

irma hasmie

Irma Hasmie kini sedang mengalami fasa muntah-muntah dan pening-pening. Kata Irma-
Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu. Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya. Setakat ini itu saja alahan yang saya hadapi. Saya tidak mengidam apa-apa pun hanya suami saya saja yang mengidam lebih. Dia pula yang tiba-tiba jadi kuat makan


Semoga selamat semuanya..;D

20 comments:

Nory Zoulkefle said... [Reply]

THNIAH IRMA...
Bile plak lah giliran kite kan gegurl...?

♥cikmOt♥ said... [Reply]

lepas ni berita FALSYA ANUAR sudah mengandung..alhamdulillah...

Zana Adieyza said... [Reply]

hope lepas ni giliran gegurl pulak yer... mesti anak gegeurl comey sebab gegurl pun comey sgt!

syawalsimpsons said... [Reply]

sweet je steament dier...kikiki...insyallah doa kengkawan CM...pasni pasya pulok

Falsya said... [Reply]

@Nory Zoulkefle hehehe..kan nory..xpe2..usaha dgn lebih lg..chaiyookk!!!..

Falsya said... [Reply]

@♥cikmOt♥ hhahaha..amin amin amin..kakak doakan okayh..mana tau temakbul doa tuh..ngeeeee..

Falsya said... [Reply]

@Zana Adieyza salah tuh..pasnie giliran kite pulak..hehehe...falsya doakan utk zana cepat dpt baby..sama2 lah kite usaha..;D

Falsya said... [Reply]

@syawalsimpsons sweet kan..amin amin amin..;D

watyz said... [Reply]

tahniah irma. makin berseri2 muka...

Saya Disini said... [Reply]

tahniah

Rosmawani♥ said... [Reply]

Cpat sgguh org peknen skrg... Kita ni jenis susah kan gegurl.. :( ros setahun lebih bru lekat auni..sob2... Apapun tahniah irma n asben..mesti comel anak diorg... :p

Fara said... [Reply]

meh ambik aura ni mehhh... fuhh fuhhh.. tiup kat falsya ngan Nory.. hehe.. ;)

Falsya said... [Reply]

@watyz kan waty..;D

Falsya said... [Reply]

@Saya Disini ;D

Falsya said... [Reply]

@Hasrina yeayy!!..happy for her!!..;D

Falsya said... [Reply]

@♥ ROS ♥ kan ros..tau xpe..kiri kanan depan belakang dgr cite org tuh pregnant org nie pregnant..hehe..insyaALLAH, akan ade rezeki tuh..;D

Falsya said... [Reply]

@Fara please come owh AURA..dont go to anyone else okayh..hahaha..mana tau nnt kalau lekat dpt bulu mata mcm ayden yg hensem tuh..hehehe..

Fara said... [Reply]

hahaha.. boleh2.. ambik lah aura bulu mata skali.. hehehe..

Falsya said... [Reply]

@Fara hahaha..pakej sekali bulu mata tuh..hehe..

Cikrosecute said... [Reply]

tahniah...suka tengok mereka berdua..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...