Thursday, January 30, 2020

:: Xpadan Dengan Kecik ::

Baby kite baru je 20hari hari nie..tapi dah pandai dah xnak berbedung..tau2 je nanti tangan sebelah dah terkeluar..kadang dia mengamuk2, meneran2 sampai merah muka semata2 nak keluarkan tangan dia..elok je kite tolonggggg keluarkan tangan dia dari seksaan berbedung, dia boleh senyum gais..senyum senget yang boleh nampak lesung pipit dia nan sebelah tuh..ye, anak no 3 kite nie ada lesung pipit sebelah kanan..xdalam tapi nampak la..hiks..serious geram bila dia senyum senget gitu..macam kepuasan sangat laaaaa dapat keluarkan tangan..baby senyum senget nampak comel..tapi kalau orang tua yang senyum senget rasa nak bagi penampar..ehhh, tetibe lak terbayang muka orang tua yang tengah senyum senget tuh..demmmmit..

Baby kite bukan takat xsuke berbedung je..pakaikan dia topi or letak kain kat kepala dia pun dia xsuka..kite nak tutup ubun2 kepala awak la bukannye kite nak seksa awak..haiyoooo..merah2 muka siap dengan cubaan nak kalihkan topi or kain kat atas kepala..kite tolong alihkan la sebab asyik xberhenti mengamuk, muka sokmo merah selagi kat kepala tuh ada bende..elok je kite alihkan, wahhhhh dia punye senyum meleretttttt..hamboi hamboi hamboiiiii..macam dah besau sgt dah..

Alhamdulillah buat masa nie nak jaga senang je..xnak puji lebih2 sebab awal lagi..awallll sangattt lagi..jauh lagi perjalanan..so far senang la..baby hanya menangis kalau dia lapar nak susu..malam pun okayh la..awal2 je yang macam seksa sikit sebab biasalah kan, baby nak tune dia punye timing tido kene amek masa..memang kite asyik berjaga je la..tapi xlama pun..less than a week gitu je..lepas tuh dah okayh..cumanye peel dia skang, nak tidokan dia yang masalah..sampai kul 2 pagi baru boleh lena..tapi bile sekali dah lena, memang smp ke pagi dia lena..hehe..kite pun lenaaaaaa jugakkkk..hahaha..kadang kalau terjaga2 tuh kite check jugak la pampers dia..kut la terberry masa kite tertido ke kan..

Ada gak la kadang terjaga2..sua “susu” lelap balik..🤪
 Nampak x nampak x tangan tuh..hurmmmmm..gerammmm sungguh..sekejapan je dah terkeluar..hurmmmm..

Baru 20hari ke berpantang..adoiii ada lagi 24hari..lamaanyeeeeeeeeee..😫

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...