Thursday, November 26, 2020

:: Pinkish Katanya ::

Kite sebenarnye xberapa suka sgt pink pink nie..rasa mcm gediknye lahai bila semua nak kene pink..ehhh, itu kite tau..korang yang mana obses dengan kaler pink nie silakan la dengan obsession korang..sumpah kite xkecam pun..am talking about me myself..

Kite ada la baju pink..tipu la kate xde..tapi xde la kaler pink je yang mendominasi wardrobe kite..kire pink nie bukan my feveret kaler la..kalau pakai baju pink pun mesti kite akan kontra-kan dengan kaler lain..contoh kalau baju pink, seluar kite akan pakai kaler biru ke hitam ke..xde la kata nak sedondonkan dari atas sampai ke bawah semua pink..

Tapi tuh la, kata2 tuh ibarat sumpahan yang memakan diri sendiri..padan muka..hahaha..sebab arinie xtau kenapa, seluar, baju, tudung kite semua pink..nasib baik kite xpakai kasut pink dengan bawak handbag pink..kalau tidak, penampilan kite hari nie mmg bertemakan kaler pink la..bila dah masuk kete baru macam, “weh, dah kenapa semua pink nie”..hahahahaa..nak tukar memang xboleh la kan, so hadap yolah..😂😂

Pinkkkkishhh sangat kan..wakakakakaka..bajet2 keperempuan sangattttt..hahahaha..

Ayuuuu ler kengkonon tuh..wekk!!..

 Ehhh jap jap..kate xsuke pink...tapi background blog kite sendiri penuh kaler pink...so suke ke xsuke skang nie..wakakakakakka..

3 comments:

  1. saya suka pink tapi tak suka pakai pink. besen ke, langsir ke, pinggan mangkuk tupperware suka pink. tapi tudung atau baju atau lipstik pink mmg tak masuk. tak kena dgn jiwa

    ReplyDelete
  2. Shantek!!!!!!
    Tak pernah x shantekkk!!
    Kita suka Pink..
    Kaler lain pun kita suka..
    Tapi yg pelik asal kita pakai kaler cokelat je mesti rasa mcm lemau badan dan rasa asyik mengantuk jer..
    Tapi kita suka jgk kaler cokelat ni..
    Awak apa kabar?! ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...