Monday, August 26, 2013

:: ABC Longan ::

Rasenye dh berminggu kut tingin nak makan abc longan nie..tpppp asal nak gie, ade je halangan..ade je hal...finalllyyyyyy, sabtu lps dpt jugak..hehehe..selagi x dpt makan, haaaaa, selagi tuh laaaaa duk merengek2 kat tinge mok mok nak makan abc longan nie..kite bersyukur sgt tau dpt suami mcm mok mok..melayan je bini die nie, sabar je ngan kerenah perangai bini die nie..syukur ya Allah..terasa diriku begitu berharga...wahahahahahhaa...

Mok mok ade jugak ajak gie tmpt lain makan abc tp tidak mauuuuuuu...xsamaaaaaa..nak kat Uptown Damansara jugak..kite xsuke makan abc yg bercolor2, yg letak eskrem segala bagai, yg penuh ngan ingredients...kite suke abc yg sgt simple..paling feveret, abc yg letak gula merah + susu cair/santan..itu mmg feveret sepjg zaman...;D

abc yg mcm nie la feveret kite..nak2 plak kalau ade longan..mmg perfect combo..
kalau laici mmg kite akan pass kat mok mok laaaa..
coz aiii don't like laici at alllllllll..
kalau longan, berapa byk pun kite leh abiskan sorang..
kadang tuh smp berebut2 ngan mok mok yg suke sgt menyakat..

Aiiiii like any kind of desserts yg deal with gula merah..seriously feveret...sbb tuh la kite suke makan abc kat uptown damansara tuh..nyum nyum nyum..tetibe tingat pulakkkkk...huwaaaaaaa...

9 comments:

  1. Salam sya..morning….hope sya sihat..maaf tau baru datang terjah..jarang2 kak intan on9…sya sihat? hope sya dan kandungan sihat selalu..ameen..:) wah sya ngidam ya..hehe

    ReplyDelete
  2. suka minum longan cincau .. mahu balik ni buat hihihihihi

    ReplyDelete
  3. Sedapnyer..mak buyong mengidam yer?? Hehehe

    ReplyDelete
  4. suka jugak style abc mcm tu...mmg kalo mkn abc yg ada ramuan2 byk tu..biar je.xmakan langsung..abc yg best bila ada air gula merah n susu pekat...sedapp..eh tmbah milo tabur..mmg nyum2 la.hehe

    ReplyDelete
  5. hehe....terasa diriku begitu berharga,lucu ler sis ni:)

    btw laici la sedap sis!^-^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...