Tuesday, October 3, 2017

:: Cheongsam Merah Untuk Si Dia ::

Untuk siapa cheongsam tuh?..ofkos la untuk anak dara aiii..kihkihkih..

Pening kepala mana nak carik cheongsam untuk qisya..sampai pegi ke mid valley mencarik..ade memang ade, tapi bapak mahal wehhhh..seratus lebih..ape gile sampai mahal cenggitu sekali...kalau boleh pakai selalu xpe la jugak..nie pakainye tentu2 la sekali je..rugi rugi rugi..xjadi beli..

Cheongsam tuh adalah untuk concert nursery qisya next month..umur 4 tahun. temanye adalah dari negara China..so kalau dari China mesti la cheongsam..

Tengah duduk2 bersantai2, saje2 la scroll shopee..search cheongsam..sekaliiiii adeeee..murah gile hokeyh..way wayyyyy more cheaper than mid valley..xpikir panjang, terus order..2 minggu jugak la baru sampai sebab shipping for China..alah, lagipun, i'm not in a rush..so 2 weeks tuh okayh je..

Bile sampai je terus pakaikan kat qisya..masa tuh kat umah mak kite..kemain xnak bukak dah..balik umah pun ber-cheongsam..kihkihkih..
alololololo..cantiknye anak mommy..

Kite beli 7hengget lebih je kut..tapi tuh la..bajunye 7hengget lebih...tapi shipping die mahal..lagi mahal dari baju..8hengget lebih kut..xpe la, xkisah pun..ikutkan still murah lagi tuh...ngeeeee..

Semua pakat xsabar nak tunggu concert qisya..nenek atok beria tanye bile concert qisya..kakak2 kite pun sama..kalau orang luar boleh pegi, dieorg pun nak jugak pegi tengok concert qisya nanti..ngeeeee..i is okayh je..the more the merrier....

4 comments:

  1. alahai....
    kakak qisya ni cantik la..cute sgt..geram la auntie

    ReplyDelete
  2. comei...
    masa Iris kecik dulu suka belikan cheongsam utk dia..masa CNY..beli kat tesco jer time tu sbb musim raya cina

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...