Tuesday, October 24, 2017

:: Kisah Mekap Lagi ::

Ehhh jap jap..ade pembetulan..semalam yang pecah bukan botol concealer kite..botol foundation kite sebenarnye..muahahahaha..sya sya..what were u thinking..wakakakaka..kepala asyik duk menyebut concealer je..but at the same time kite xsalah la jugek..sebab ape?..sebab dekat penutup foundation tuh memang ade concealer..

Xcaya???..cer tengok gambau..sebijik sebijon macam kite punye yang pecah tuh..kan concealer tuh yg kat belah atas tuh..so xsalah la kalau kite sebut botol concealer kite yg pecah semalam instead of botol foundation..ade je bende yg ko nak ngelat kan..bahahahaha..

Okayh sambung balik...ngeeeee..

Xde nak cite ape pun..pagi tadi la otw nak ke ofis, borak2 ngan hasben kite..pasal muka fake nie la..tetibe die cite la ade kawan die cakap yg die tertipu dengan ex wife die..sebelum kawen muka mekap tebal, lepas kawen baru tau muka mcm mana lepas xde mekap..kirenye cantik sebab mekap tebal je..ehhh, korang jangan kecam2 pulak..nanti kang makcik2 bawang duk bebel2, kawen sebab rupe la, tengok luaran la, pastu mula buat conclusion yg dieorg cerai sebab kawan hasben kite tuh tgk luaran je bukan dalaman..haihhhh..xkan la kite nak cite from a to z ape conversation kite ngan hasben kite..xkan la jugak kite nak cite kat public sebab ape dieorg cerai..sape salah sape betul..jangan pasal ayat pendek gitu korang nak kecam2 pulak..itu cuma ayat utk nak relate kan dengan cite kite jer..

Kite pun cakap la kt hasben kite yang nasib baik masa kite ngan hasben kite sebelum kawen dulu memang kite jenis x mekap..so xde la hasben kite tertipu..ehh, serious la korang..kite memang xmekap..takat pakai eyeliner je..sebab mata kite kalau xpakai eyeliner, memang nampak sepet nau mata..

Then hasben kite,

Suami, "sebab tuh la i dengan u..sebab u kan natural beauty..tapi lepas kawen pulak yg nak mekap2 bagai"..

Ehhh ehhh domok nie..

Isteri, "dah kawen la kene mekap..kang kalau xmekap kang tetibe u carik lain pastu bagi alasan yang i xjaga muka la, muka sememeh la ape la..haaaa haaa..cemana"..

Suami, "isteri i kan memang natural beauty..sebelum kawen dah cantik, lepas kawen lagi cantik..xmekap pun cantik je..tapi lepas kawen baru nak mekap, rabak aiiiii"

Ooooo sebab tuh la beria benau duk kate kite nie natural beauty, xyah mekap la ape laaaa..itu ghopenye..pape tah domok..

Ikutkan panjang lagi conversationnye..tapi takat tuh je la..malas na re-call balik and malas nak menaip..ehhh, xde sape pun paksa ko cite la sya..perasan..ngeeeee..

Tetibe,

Isteri, "domokkkkk, mekap i dah habis..pecah pulak tuh"

Suami, "ehhhh laaaaa..kan i baru je cakap tadi yg isteri i xmekap pun dh cantik sangat dah..isteri i kan natural beauty"..

Ececececehhhh..bile nak ngelat, ade je ayatnye tau..huwaaaaaaa, masih sedih mengenangkan mekap yg pecah itu hari..hurmmm..

Kayh la, kite pun xtau ape yg kite melalut skang nie..korang layankan je la nyeah..bubuiiiii..

1 comment:

  1. huhuhu...
    begitu la diaaa...
    nieyl pun sebelum kahwin x mekap..
    lepas kawen je penuh atas meja barang mekap..huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...