Monday, May 14, 2018

:: 3rd Run | Last Run Before Ramadhan ::

Sabtu lepas adalah 3rd run kite..event last before menjelangnye ramadhan...hehehe..

Event 3rd run kite dekat Maeps, Serdang..sejenis kegigihan kan pegi jauh2 ke nun Serdang sana semata2 untuk berlari..kihkihkih..tah la kite xkisah pun jauh ke mana2, sebab dah biasa berjalan, dah biasa travel sampai jauh2 gitu gamaknye..ngeeeee..dah tuh, tapak kaki kiri kanan ade tahi lalat kan..ko ghase??.huahuahua..

By right hasben kite pun join sekali run nie tapi kaki die masih lagi injured..so slot untuk hasben kite masa run tuh, kakak kite ganti..macam rugi plak dah nak biarkan je..mahal kut..sudahnye, kite, ikhwan, nana mia dengan kak long kite berempat berlari dekat Maeps, Serdang..hasben kite jaga anak2 dekat rumah..hiks..

Masa memula sampai..amek gambar dulu..hehehe..

Belum “Start” dan “Finish”..acanner?..propa je lebih memasing..hahaha..

Masa nie dah habis run..habis kotor masing2..the whole attire kotor kut sebab organiser lempar color powder..sampaikan stokin dalam kasut pun kotor..dah la stokin color putih..stokin baru plak tuh..huwaaaaaaaaa..

Medal..cantik kan..

Kasut dah siap basuh..maka dengan ini kite akan gantung kasut selama sebulan..lepas raya baru start balik..dengan harapan badan xberat dengan lemak2 yang disumbangkan dari lontong, rendang, lemang, dan segala juadah yang dihidangkan pada bulan ramadahan mahupun syawal..

Dan harap2 sepanjang bulan ramadhan nanti, kite rajin la naik treadmill selepas selesai sudah berpuasa seharian..tapi kite rase itu hanyalah harapan dan janji2 kosong je..sebab nanti macam biasa akan sebuk dengan anak2 yang xboleh maknye hilang dari pandangan..huahuahua..

Berlari atas treadmill tuh second option la..first option of course la kalau boleh kite nak pegi solat terawih..dah lama xberkesempatan nak ber-terawih dekat masjid..insyaAllah..

2 comments:

Nieyla Nadia said... [Reply]

wah...tahniah...

Ciktie said... [Reply]

Wahhh seronoknya tengok orang join program camni. Jealous la camni hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...