Wednesday, September 11, 2013

:: ------- ::

Lately nie kite asyik lmbt je smp opis..kalau dulu kul 7lebih dh smp..paling lambat pun 8.20..itu pun sbb jem..skang nie mmg xde dh smp time2 gitu..kul 9-9.30 baru smp opis..aduhaiiiiii, bile dh ujung2 nie mmg xlarat sgt..

Arinie as usual, kul 9.30 baru smp opis..xsmpt nak beli breakfast..lapaaaaaaaaaa tahap max..bile dh lapa nie tetibe tingat nasi lemak bungkus yg sedapppppp..

Serious sedap gile okayh..tp jual utk minum ptg jer..pagi xde, sbb stall sebelah time pagi2 jual nasi lemak jugak..tp xsedappppp..xsuke..

Pastu bilas plak ngan......
Green Tea Frapp..aahhhhhhh, what a great combo..

Uwaaaaaaaa, lapaaaaaaa..;((((((((

12 comments:

  1. huwaaa nasi lemak bungkus! nak jugakkkkk :(

    ReplyDelete
  2. sedapnyeeeee haha sampai mcm tu sekali

    ReplyDelete
  3. tengah lapar ni memang tingat la yang sedap2..falsya ni pon..kesian kat baby..lenkali tapau bekpes tau..

    ReplyDelete
  4. Tahan sikit kejap lagi dah boleh lunch...

    Nasi lemak kalau ada daun pisang aroma dia menggoda kan...

    ReplyDelete
  5. orang mengandung memang tak tahan lapar..lagi2 waktu pagi...

    ReplyDelete
  6. Lahai lapar ye..preggy women memg akn lpr

    ReplyDelete
  7. nasi lemak bungkus yang sangat sedap sekarangni memang susah nak cari...

    ReplyDelete
  8. Syaaa...kat cni byk nasi lemak bungkus daun pisang camtu yg sedap2....klu dekat maunyer sy p htr...

    Cian bb lapo...eh!eh! bb ke mommy nih?

    ReplyDelete
  9. adoi sedapnya....lapar jugak ni...nak makan pe lunch ni

    ReplyDelete
  10. jarang dah jumpa nasi lemak bungkus daun pisang ni...memang lah sedap , aroma daun pisangnya plk..

    ReplyDelete
  11. sedapnya....kita kalau mengandung pun..asyik lapar jer...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...