Friday, September 20, 2013

:: Habuan ::

Semlm punya citaaaa..hehe..semlm mlm kite xlarat sgt nak masak utk dinner..tp mok mok plak boleh request nasi goreng kg..punye la nak suruh kite masak smp siap puji2 lagi okayh yg xtahan tuh.."domok aiiiii masak nasi goreng kg kan sedap"..time mok mok ckp gitu kite mcm ala2 senyum kelat je..xlarat sgt rase nak masak..

Pastu bile mok mok rase pujian tuh xjalan, tetibeeeeeeeeee, "ermmmmmm, kang pas makan kite gie drive thru"..terus kite mcm tinggggggggg..senyum lebooooo jer.."promise??"..dgn senyum gedik mok mok jawab, "okayh tp pas mkn"..pas baring2 relax2 jap tgk cite Cinta Jannah, baru kite turun bawah gie dapur masak..nasib baik la mok mok mintak nasi goreng kg je..hehehe..

Pas settled makan, kite pun dh mandi, siap2 terus gie drive thru..xsiap mana pun, pakai baju tido je masing2..kate pun gie drive thru yg mmg xturun dr kete..

Drive thru nie la yg kite gie mlm semlm....

Starbucksssss..hehehe..starbucks kat petronas tepi highway mrr2 dh bukak dh u'olls..senang idup..kalau mlm2 tingin nak minum xyah la drive smp ke Mont Kiara semata2..ngeeeee..

Untungnye lahai duk kat area Sri Gombak nie..mcm2 ade..sbb tuh la kiteorg beria nak crk umah kat Sri Gombak jugak..sbb masing2 dh selesa dh kat situ..dr kecik smp la ke besar kiteorg duk kat situ..heehe..

Selalu order Green Tea Frapp..tetibe mlm td tingin ice blended chocolate plak..of course la without chocolate chip but with whipped cream..nyum nyummmmmmmmm..

11 comments:

  1. dah lama tak pekena starbucks..kena cari gak ni

    ReplyDelete
  2. aku
    ari2 gi kije aui, ari tgk
    pingin
    ye jugak tpi laki aku tak bgi sbb katenya menyumbang kpd zionist invader kat palestin
    kami..diam kejap sbb mcd pun lama dh tak mkn kot

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhh.... best jadik mak yong nih... rindu plk :)

    ReplyDelete
  4. kite lgsg tak pnh sggah starbucks tau..kesiann

    ReplyDelete
  5. nana tak pernah berstarbucks pun,huhu..kesian kan:)

    ReplyDelete
  6. Tak pernah masuk starbucks...air tue nampak sedap..

    ReplyDelete
  7. Tak pernah masuk starbucks...air tue nampak sedap..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...