Thursday, July 2, 2015

:: Mendalam ::

mendalam sedalam lautan biru dalamnye..hikss..

Jelek???..xsetuju??..poyo???..

Owh come on!..which is true what..it's a fact..tepuk dada tanya selera ape nak makan time buka petang nie..kuang3...

p/s : yg menaip nie pun lebih kurang sama jer...;p

*kite bizi sesgt...sorry ye kalau xdpt gie u "umah" u'olls*

11 comments:

  1. hahahaaaa.....
    mmg cmfrm arr ada yg suka kottt....
    sama la, x tau nk berbuka apa ptg ni

    ReplyDelete
  2. Haha..ada betulnya juga sindiran tersebut. Sekarang ni semua orang sebok dengan HP masing-masing.

    ReplyDelete
  3. Kat kampung jarang dapat online.. chit chat borak lagi happening.. ;)

    ReplyDelete
  4. mmg menusuk kalbu gitooo..tapi sue kalo dengan anak2 mmg tak da masa la nak memandang HP ni..tp org sekeliling yee

    ReplyDelete
  5. nasib baik raya di kampung x der segala wifi... hahaa... tapiii yg paki plan data masih bole berinternet...huhuuu....

    ReplyDelete
  6. deep...huhu
    kt kg susah nok online sbb line takde...tulah sape suh pakai maxis..huhu

    ReplyDelete
  7. kang kamung xde signal..tempat jin bertendang

    ReplyDelete
  8. Menyindir tu sebenarnya Falsya
    Sebab memang itu yg realitinya - masing-masing bukan makan kuih sgt pun tapi sibuk dgn hp aje.

    ReplyDelete
  9. True indeed. Tunggu lah raya ni ☺

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...