Monday, July 6, 2015

:: Pari-Pari Syurga ::

Mana pari-pari syurga tuh?
 belanja gambau belakang dulu..
 nie ha pari-pari syurga kiteeeee..;D

Eleh, gaya mcm org xleh nak teka je kan...kihkihkih..
 aik..dh ade sayap pun nak berdukung ke mek?...terbang la tinggi2..
muke xpuas hati..mek nak tgk tv tp mommy hadang die..hehehe..

Okayh la u'olls..kite xlarat sesgt sekarang nie..don't know why..don't know what went wrong..since sahur td dh rase mcm lain mcm..rase mcm pitam, rase nak muntah..lemah betul rase badan..ingat pas subuh tido jap, bile bgn dh okayh..tp sama jugak..ya Allah, xselesanye...;(

9 comments:

  1. Uik....apekah pari2...eh sya knp?

    ReplyDelete
  2. Kalau boleh terbang lama dah Qisya terbang kan sayang.
    Daddy aje yg nak dukung:)

    ps: Jumpa doktor Falsya jgn sampai berlarutan. Kalau loya tak selesa nak dpt baby tak apa tapi takut lain pulak.

    ReplyDelete
  3. hihi....comel mke xpuas hati die...

    ReplyDelete
  4. putih melepak mek Qisya ni.. ni kalau akak peluk pegang dukung mahu cemburu dak Nuha.. kihkihkih..

    psstt: Memandangkan SA tag akak dalam satu GA ni, maka akak tag Falsya pulak.. hehehe.. kat sini..
    http://aizamia3.blogspot.com/2015/07/ga-raya-2015-blog-jaket-biru.html

    ReplyDelete
  5. alahaiiii pari-pari ni...colik kang! :D

    ReplyDelete
  6. nakkk pinjammmm sayapp tu nak bawak lik kg.. jimat minyak hahahahhahahha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...