Tuesday, November 1, 2016

:: Nasi Kandar Line Clear ::

Ahad lepas hasben kite nak gie tukar duit..sebelum tuh die google la mana tempat yg bg rate rendah..tgk2 kat masjid india..

So otw nak ke sana, singgah la makan kat line clear nasi kandar..xyah susah2 nak gie penang semata2 nak makan nasi kandar line clear..kat kg baru dh ado dh..
Standard nasi kandar kite..ayam goreng peha, kuah campur, sayur kobis, telur asin..dh itu jer..

Okayh la..boleh layan la tp still xleh chelen original line clear penang..hehehe..

7 comments:

  1. Kalau nasi kandar...
    x best kalau x penuh 1 pinggan.. :)

    ReplyDelete
  2. tu la org kata kena p penang gk tp okla kalo nk lps rindu nk mkn nasi kandar line clear kn hehe

    ReplyDelete
  3. telur asin tu buat terliur betul lah. hehehe

    ReplyDelete
  4. uuh. saya tak lalu nak makan kat line clear ni

    ReplyDelete
  5. Meriahnya lauk dalam pinggan tuh..sedap nampak!

    ReplyDelete
  6. menci laaa dah la tgh diet nie..hahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...