Monday, March 27, 2017

:: Meang Kham ::

Baru merasa makan meang kham..meang kham tuh makanan thailand..kire appetizer gituuuh..hehehe..

Dah lama sesgt dh tingin nak makan meang kham..akhirnya dpt jugak makan..hehee..
Tadaaaaaaa..

Sedap weh..kite makan kat absolute thai kat the gardens..pegi sana semata2 nak mkn nie je..tp disebabkan time tuh dh dinner time..alang2 dinner sekali la..

Gambau yg lain xsempat nak amek sebab ade budak dobot yg dh xdobot skang nie conquered henfon kite..nie je yg sempat amek..hehehe..

5 comments:

  1. Makanan thai memang sedap kalau kena kat tekak kan Falsya..

    ReplyDelete
  2. Takk pernah try makan ni sebab takut tekak tak boleh terima. Hahah!

    ReplyDelete
  3. sedap ke kak?
    hari tu nieyl sempat makan kerabu meggi thailand tu je...huhu..

    ReplyDelete
  4. First time Siqah dengar makanan ni. Tahu tomyam je kalau sebut thailand. Hii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...