Wednesday, December 19, 2012

:: Argghhh!!! ::

Tgh2 xbz skit nie kan, ingat baru la nak wat entry pasal wedding si mek diah..sekali hard disk tertinggal kat umah la kan....aarrggghhhh!!!..stress mak nak!!...hahahaha..xleh nak wat entry ape pun sbb semua gambo2 ado kek dlm hard disk tuh...aduhaiiiiii!!..

Balik kang la wat entry pasal wedding diah nie..nak kate byk xde la byk entry nak wat pun..ade la dlm 2 3 4 5 6..ehhh, terlebih sudah..hahahaha..nak cite pasal nikah diah, recep diah, entry jmp blogger2 kat recep diah..pasal hal2 kat dewan la, pasal baju dyaang2 kiteorg la..mcm byk je kan padahal itu aje kut..sbb itu je yg teringat skang nie..hikhikhik..

Esok la baru kite publish okayh entry pasal diah..itupun kalau balik kang xterbongkang atas katil la..kihkihkih..


22 comments:

  1. sibuk betul nie..takpe kita tunggu n3nya

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tengok gambar2 kahwin diah....takpe wat slow ye....janji ada...hehehe

    ReplyDelete
  3. akak pun sanggup tunggu nie hehehe...

    ReplyDelete
  4. nak join skali...arghhh stresss

    ReplyDelete
  5. lorrrrrrrrrr ekekeke
    x per2 .. mlm nie wat entry sikit .. akak terjah sini tau !

    ReplyDelete
  6. Tak sabar nak baca versi Gegirl plak :D

    ReplyDelete
  7. yess.. hempok hempok meja..kemon fal...kemon..tetiba tinggal Fal je..sya da ilang

    ReplyDelete
  8. @mrs kayrul kan..okayh skang dh ade..sile terjah..hehehe

    ReplyDelete
  9. @Myra Jay hehehe..nana dh up lama dh falsya baru terhegeh nak up cite..;)

    ReplyDelete
  10. @intanfirdaus247 kak intan org kedua panggil falsya fal..hahaha

    ReplyDelete
  11. hihihi sibuk ya....Almaklum bestfriend nak kawin..

    ReplyDelete
  12. leh x emailkan nama n alamt umah kat kita? ni email kita : arewin_86@yahoo.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...