Tuesday, June 4, 2013

:: Ber-Bobby & Ber-Strawberry ::

Semlm kite balik lewat skit sbb byk keje...lately nie mmg byk sgt keje laaaa sbb skang nie tgh peak time..then bile kat opis diah kol kate nak tumpang balik..nasib baik la kite kat opis lagi time diah kol..sian mek tuh..alahan teruk sgt..makan muntah makan muntah..xmakan lagi la muntah..xlarat nak balik naik lrt katenye...nasib la diah, opis ko ngan aku dokek yoooo..

Diah dh terkene alahan si nana keding time pregnant dulu..alahan diah nie xtau la lama mana..harap2 1st trimester je..wat masa nie nana keding la champion bab alahan sbb smp nak beranak pun alahan lagi..hospital tuh dh jd umah kedua die dh sbb asyik masuk air je..

So bile dh fetched diah. diah kate nak singgah beli bege bobby kat AU5, Keramat..sbb bege je yg die makan so far nie xmuntah..hambooiiii anak diah, taste western u'ollsssss..ahahaha..mak ikutkan aje..lagipun mok mok kompom balik lmbt so mmg kene makan sendri pun..ajak jugak nana mia tp die xnk...nak "jmp" abg adi putra katenyeeee kul 7...bile nak gie makan bege bobby boleh gie sendri..oooo, mentang2 la dh ade kat kl mek tuh..sombong tauuuu..ahahahhaa..

So sudahnye kite ngan diah je berdua..nana keding xleh sbb adam bambam tecik lagi...xelok kuar nak maghrib nie..

pas antar diah, balik umah terus terkam bege bobby nie..perut tetibe meroyan pulak..hehee..menjejeh2 sos die...sedappppp...jgn mimpi la nak makan pakai tgn yeeeee..mmg kene pakai garpu ngan pisau sbb roti dh lembik gara2 sos byk melimpah ruah..heehe..
abis je makan bege bobby..bilas pulak ngan strawberry..kuang3..tq ikhwan sbb antar smp umah..strawberry dr CH..makan pulak ngan whipped cream..mmg sooooooo yummehhhhhhlicious!!..

13 comments:

  1. sedap tu...nana mia tu geng la ngan sue..7-8pm mmg TV sue yg punya..anak2 nak tgk kartoon...G masuk bilik..kakakka

    ReplyDelete
  2. Alahai awak....sedap nye burger tu! Mula lah teliur, dan dan pulak arini kite ganti puasa... Ooohhh..omnomnomnom!

    ReplyDelete
  3. meleleh2 liur aku tgk kan beger tu... waaa....

    ReplyDelete
  4. ya allahh..... nasi baiklah dah kenyang, terliur dibuatnya...

    ReplyDelete
  5. nasib baru lepas lunch..kalo tak mau kecur liur nengok ni..

    ReplyDelete
  6. tudiahhhhhhhhhhhhh
    bikin lapaq ..
    dah lama x makan burger ...
    kat sini x der burger bakar yg meleleh macam nie huwwaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. sedappnyer bege bobby tu...

    tapi kat keramat je ek ada jual...

    jauhhlah plak..hehe

    ReplyDelete
  8. hola mak meleleh je tngok burger tu

    ReplyDelete
  9. Kalau alahan sampai dah nak bersalin memang kesian sebab bila makan pun rasanya tak selera. Kalau yg selera makan untung sebab semua dapat merasa...

    ReplyDelete
  10. Aduhai burger tu.. Pejammmm matan:0

    ReplyDelete
  11. Sedapnya starwberi tue...terliur kita tengok hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...