Monday, July 1, 2013

:: Lihat Perutkuuuu..... Muncitkannnnn ::

Huahuahuahuahua...dh xde istilah ramping dh skang nie..demi anak, mak redha je..hehehe..bdn pun dh naik dgn jayanye..membesar bagaikan johan...hehehe..dh tuhhh, ade je yg melayan ketinginan..asyik makannnnnnn je keje..mana x membesar mcm gini..hehehe..

nie kat Ikea..asalnye mok mok nak amek gambo lantai tuh..tp tuh la kalau dh menepek kat situ mmg mls nak bergerak kat mana2 dh la kan...soooo sudahnye inteprem je dlm gambo...kuang3..

Untuk tatapan jemah (sue syawal) n kakak cemomot...hehehehe..

14 comments:

  1. dah bulat dah mak buyung ni..hihi..tingat plak time peknen dulu..bila dah keluar seketul tu,fuhh lega ya amat rasanya..

    ReplyDelete
  2. tomeinye peyot dia..muncit ada isi takpe..ai ni muncet lemak je..bhaha

    ReplyDelete
  3. ibu membesar sbb baby dh membesar ngan jayanya.

    ReplyDelete
  4. Bukan senang nak dapat peluang indah ini Sya. Seumur hidup dapat berapa kali? Syukur lagi sebab sihat dan boleh makan yg dihajati.

    ReplyDelete
  5. jemah suke sangat..owhhh windu pada peyot muncitku dolu...kikikiki...sweet sangat...ni baru 5 bulan kan...kalo sue 6 bulan baru nampak tau..

    ReplyDelete
  6. uih
    memang meruncing perutmu itu..
    lsp ni ko pntang la kaw2..

    ReplyDelete
  7. kalau mengandung buncit comel tau.. tapi kalau tak mengandung tapi buncit memang tak senang mata memandangnyer...

    ReplyDelete
  8. waa... comelnye perut dia.. rindu kat ko la sya.. :(

    ReplyDelete
  9. comelnya tgk sya skrg nie yg ngah memboyot tu...cute sangat...
    up lah lagi pict terbaru...hihihii

    ReplyDelete
  10. eh2.. besoo dh peyut dia.. chummell je.. hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...