Tuesday, July 2, 2013

:: Tingin Doghean Plak ::

Ahad lps kan kite ngan mok mok gie SS2...kat SS2 kan byk org jual2 durian nie semua..ade buffet segala bagai...day before tuh mmg dh ke sana jugak..n bile lalu tuh xtau nape tetibe tingin plak nak makan durian..so ari ahad lps kite ckp la ngan mok mok nak makan durian...

mok mok : boleh ke u makan durian?
kite : ntah..boleh la kut..
mok mok : boleh ker?
kite : boleh la kut..lagipun dh besau skit nie boleh kut..
(konpiden je mak..hahaha)
mok mok : okayh..pas gie kedai tuh kite gie makan..
kite : yeeayyyy!!...

Pas dh beli washer tuh terus gie makan durian nie..kite nie kalau nak makan durian, bak kate mok mok kene ade ISO..ahhaha...durian nak makan tp memilih plak tuh..sgt gedik..kite xsuke yg pahit2..suke yg lemak2 manis gitu..

nie musang king..sedap tp agak pahit la..nak telan boleh la tp terkulat2 la bile masuk mulut..

Mok mok kenal sgt bini die...tau kite xpuas sbb durian before tuh mcm pahit..sooooo beli lagi sebijik durian..durian tekka..ehhhh, ye kut nama tuh...xingat la..mok mok yg rase dulu..siap ckp, "haaaaaa, yg ini mesti domok suke sbb lemak2 manis"..sekali betul la kan..baru laju skit makan..

Tetibe tingat durian kat kebun arwah nenek ngan atuk kat Temerloh...semua durian kat situ semua kite suke..mmg menepati ISO kite..makan 5 6 bijik balun sorang2 pun boleh...hehee..

Durian PAHANG mmg terbaekkkkkkk!!!!!..

8 comments:

  1. Pagi2 dh dijamu mata dgn gmbr deghoyan!! Nyumnyum! Tak preknen pun ngidam gak ni
    Camno, muahahaha! :p

    ReplyDelete
  2. sedap kan derian ni..mmmm sue pon makan 2,3 ulas je waktu pregnantkan izz

    ReplyDelete
  3. Sedapnya durian...sy time pregnant xbrni mkn durian..btul2 pantang..hehehe

    ReplyDelete
  4. Falsya, yang lemak2 pahit tu la sedap..zee suka yang tu..hihi

    kalo kena yang menepati tekak, memang balun jer 2,3 biji..time peknen tak berani gak nak makan..kot baby kepanasan..

    ReplyDelete
  5. durian pulak heyyyy.. aah durian phg memang sedapp.. tak sbar tunggu durian kg hubby berbuah.hehehhee

    ReplyDelete
  6. Ritu aku bntai kat 5 biji durian kampung..hahaha share la kami berempat..tp yg hantu nya aku ngan sarah..hahahaha ashraf ngan laki aku mkn tk smpai 4-5 ulas..dh melepak

    ReplyDelete
  7. dah musim buah durian ni kan..teringat masa preggy boleh habiskan 5 biji makan sorang-sorang

    ReplyDelete
  8. suka durian jugak...haihh..rsa macam nak makan je lagi..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...