Thursday, January 5, 2017

:: Married With 2 Kids ::

Kurus pun susah, gemuk lagi la susah..muke mcm budak2 pun susah..camno tuh?..

Kite kan dh lose weight byk gile..alhamdulillah..walaupun xdpt berat mcm sebelum kawen, dpt berat mcm skang pun dh bersyukur sgt dh..lagi 4kg pun nak dptkan berat sebelum kawen..tp tuh la, bile lagi sikit figure, lagi la susah nak turun..xpaham betul..hiks..

Bile dh kurus nie, lg org susah nak percaya kite dh kawen, umur 34 and dh ade anak 2 orang..bukan sorang, bukan 2 orang, bukan 3 orang, bukan 4 orang, bukan 5 orang..ber-orang-orang..muahahahaha..

Penah kite masuk satu mall kat Muar nak beli anak bujang kite punye bubur..kite gie sorang je sebab nak cepat..hasben dengan anak2 tunggu dlm kete kat luar..sekali bubur dekat Mcd dh abis, then kite gie la ade satu kopitiam nie yg berdepan je dengan Mcd..tgk2 menu ade bubur..masuk2 order la bubur..kite mintak bubur kosong..xnak ape2..kemain 3-4 kali orang tuh tanye sebab mcm pelik gamaknye..then die tanye lagi, 

lelaki, "bubur kosong utk u makan ker?"..
kite, "ehhh, xlah..utk anak i..baby lagi that's why mintak kosong"
lelaki, "baby??..dh kawen?"
kite, "yup, anak 2"
lelaki, "haaaaaaaa, anak 2 dh?!..(muke surprised gile)"

*hakak mampu senyum je*

Muahahaha...okayh la..kang ade yg muntah hijau kalau cite satu-satu kisah orang xcaya kite dh kawen, ade anak 2 dengan umur 34..
 ini anak dara saya yg sulung..
ini anak bujang saya yg no 2..

Love them both so so so much..

6 comments:

  1. Itu belum Qisya besar lagi tu.
    Nanti bila dah besar org ingat adiklah pulak:)

    ReplyDelete
  2. hahaha...means u menten muda ayu n comel gittchewww

    ReplyDelete
  3. hehehe..untunglah..kecik molek..muka falsya lak babyface,,mmg nampak remaja sgt

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...