Wednesday, April 19, 2017

:: Oh Kome, Durian Dah Berbunga ::

Iyeee mengkome, nie teman nak ngabo ke deme nie haaa..durian udoh berbunge..ate, ape tunggu lagi..moh leee pekene doghian yop..jangan bilang teman x ngabo ke deme yek..hahhahahaa..

Marah abah kite kalau baca ayat atas nie..buat malu org kuale (kuala kangsar) je..hancussssssss bahasa..wakakakkakakakaka..

Kite dh lama dh duk merengek nak makan durian dekat hasben kite..dan dh lama dh jugak die duk kate, "belum musim lagi"..time tuh belah2 raub, bentong mcm dh ade durian sikit..kl xde lagi..kalau ade mmg bak datang mahal giler duriannye..

Hasben kite penah makan durian dgn kawan die, 2 bijik dengan harga 200lebih..dh la isinye halus2 plak tuh..tp tuh la yg hasben kite ckp, "belum musim durian lagi mmg la mahal"..

Tetibe petang semalam, "kalau dpt mkn durian pun sedap jugak nie"..bile hasben kite dh bersuara gitu, so maknanye boleh makan duriannnnn..yeaaaayyyyyy!!!!...qisya bile dgr nak makan durian je, kemain suke die..xhabis2, "mommy, nak duwian..tisya nak duwian"..hantu durian sgt laaaa awak tuh tau..

Malam tuh kiteorg gie la makan durian..kat mana???..mana lagi..SS2 le mengkome..hahahaa..

en hasben tgh pilih durian..

kemain happy lagi qisya bile tgk byk durian..

sambil2 tunggu daddy..

hasben kite dh tau dh spec kite cemana when it comes to durian..lemak manis..not lemak pahit...kihkihkih..sedappppp...isi besar2 dan tebal2..

kemain lagi qisya makan...org2 keliling semua duk senyum je bile tgk qisya makan durian..

Dak dobot?...akhirnya ade jugak makanan yg die xleh nak terima..which is durian...muahahahahhaha...kite bg die rase, bile die makan, die buat mcm geli-geleman..

sudahnye die duk main sendri2 die..main tolak2 kerusi la ape la..

Tapi bile dh smp umah, qisya mintak nak makan durian, tetibe dobot makan la pulak...hurmmm, suke ke xsuke nie dobot..hikssss..

Makan sana, sana punye cite..tapau durian utk bawak balik pulak lain punye cite..hahahaha..mahalnye wehhhhhhh duriannnnnn....tp kire okayh la kalau nak di-compare-d-kan dengan makan 2 bijik tp 200lebih..arituh makan hasben kite order buah ape tah..tidak la kite ingat...5 bijik kut..ehhh ke 6 bijik campur tapau..total semua RM375..pengsannnnn..

4 comments:

  1. whoaaaa... sedap nyeeee... kite pon baru makan tp durian ni haunted la. x makan jadik down. dah makan berkobar2 nak makan lagik. haha

    ReplyDelete
  2. Nieyl suka makan durian bila dah melambak tu..
    skrg ni klu cari..mmg harga mengcekik darah..huhuhu

    ReplyDelete
  3. Sedap nya doyan. Anak-anak asyik minta beli doyan jer.

    ReplyDelete
  4. Durian memang sedappp! Harga boleh tahan, memang mahal. Tapi puas hati kalau sedap! Hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...