Monday, January 9, 2017

:: Berita Tergempar - 2 Beradik Dikurung Di Sebuah Kandang Oleh Bapa ::

Serious tergempar..mmg tergempar sesgt berita nie..but trust me, once u read the news, y'all definitely will get angry and having this kinda mix feelings towards me..

9 Jan 2017 - 2 beradik yg dikurung oleh bapa mereka di dalam sebuah kandang, telah berjaya dikesan dan ditemui selamat oleh ibu mereka..kejadian berlaku di sekitar kawasan gombak..

Menurut sumber, punca suspek (bapa mangsa) mengurung mereka didalam kandang disebabkan oleh hilang sabar kerana anak bongsu kepada 2 beradik itu disyaki merayau di dalam rumah tanpa henti..manakala kakak kepada adik tadi dikatakan telah meminta dengan rela-hati untuk dimasukkan di dalam kandang setelah cemburu melihat adiknya gembira bersulam dengan gelak ketawa di dalam kandang tersebut..

Erkkk, ngape lain nau isi kandung berita nyeah..muahahahhaha..

Wakakakakakakakaka...adehhh, sorry la u'olls..terbagi tajuk suspen sikit arinie..saje je sebenarnye..muahahhaha..

Malam tadi ler...si dobot merayap2 keliling rumah..dapur ke hall,  hall ke dapur..pegi plak merayap masuk stor..keluar pastu merayap tah mana2..si daddy geram, terus masukkan dobot dlm bakul kosong.."haaaaaaa, geram la daddy...duk dalam tuh diam2..daddy kurung die lm kandang nie"..kihkihkih..kemain happy lagi die dpt masuk dlm kandang..gelak2 kemain..dlm bakul tuh ade la mcm beg kain yg kite isi baju2 2 beradik yg dh xmuat pakai..sekali itu pun die duk memanjat2.."heiii, manjat itu pun jadik"..wakakakka..baru u tau anak u kuat manjat..hahaha..

Si qisya apolaie..nmpk adik bergumbira dlm bakul tuh, die pun nak join.."daddy, okong..qisya nak ashok"..huahuahua..haaaaaa, duk la 2 beradik dlm kandang tuh ontok2.. 
 nie haaaa dua-beradik tuh..kemain happy lagi mengkome yer..
 suke nau dobot..
kalau mulut irsyad rapat ngan muke kakak die, mmg sokmo nak cium je..ngeeee..

Dapat masuk dlm bakul je pun..tapi die punye happy mcm dpt main dekat playground..hehehe..

3 comments:

Nieyla Nadia said... [Reply]

itu nampaknya mummy kenalah beli playground dekat rumah...hihihi..

Kakzakie Purvit said... [Reply]

Budak sebenarnya memang suka main bakul atau kotak
Ini daddy bagi peluang apa lagi memang gelak besarlah kedua-duanya:)

LYAfrina said... [Reply]

alahai...comeyy sungguh kaka+adik ni.. hehe
kangg dh kena kurun tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...