Monday, July 24, 2017

:: M A Y A ::

Ape saje je la falsya nie kan..maya maya..maya ape??..hehehe..

Xde ape..nie haaaa, terjebak dengan lopa punye scarf..maya namo eh..tp kite xbeli yg ado swarovski...beli yg plain je..kite ade la berbunyik2 dekat group wassap bff kite yg kite nak beli tudung lopa yg maya tuh..

Alih2, esoknye, si nana kbob send gambau dekat group..memula tersentap hakak..asal beli x hajak..sekali, "itu ko punye la tuh..aku xbeli sebab aku xpandai la pakai bawal bercorak2"..kihkihkih..

Huwaaaaaa, happy aiii..makaseh naha..luv u..😘

Then malam tuh die wassap.."pashah, aku lupa nak bgtau yg aku letak lopa ko kat umah mak ko"..terus kite tanye mak kite si nana ade bagi barang x?.."haaa, ade ade"..yeayyyyyy!!!!..aiii is happyyyyy!!!..

Chumel kotak..hehe..

Tadaaaaaa..

Plannye nak pakai ari jumaat tp mcm hurmmm, pakai utk weekend la..
So weekend it is..selamat dh merasmikan tudung maya lopa..huahuahua..
Shawl sugarscarf dh terjebak dah start terjebak dh..adehhhhhh...senang nau terjebak..

2 comments:

  1. Cantikkk angattt :D Nani pun berkenan tengok koleksi lofa yang baru ni. Lawaaa!

    ReplyDelete
  2. selamat petang...
    nieyl kembali terjah blog² kesayangan nieyl..♥
    Nieyl berkenan btl..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...