Thursday, March 7, 2013

:: Bujang Yeeeee??? ::

"Domok, mana cincin ngan jam i?"
"Ehhh, ade dlm handbag..sorry terlupe nak bagi"
"Nak pakai jam tp cincin xde..xpakai cincin terasa mcm bogel pulak..
langsung i xpakai jam td"
"Leerrrrr"
"Sampai hati buat i bujang berhari2"

Eeeeiiiii, propa sgt la mok mok nie..errkkkkk, bujang berhari2 yeeee..baru xpakai cincin dh rase bujang yeeeee..hamboi hamboi hamboi..baru 4 hari je kut xpakai cincin dh boleh ckp terasa bujang yeee..hamboi hamboi hamboi..

Jam mok mok mmg berkoleksi2..boleh geng ngan nana keding yg gile jam..kalau combine dua2 punye jam dh boleh bukak stall kat uptown dh rasenye..hahaha..semata2 cincin xde, xnk pakai jam..cincin tunang kan adoooo..ape laaaa..

28 comments:

  1. heheheh huby kite ikut mood nk pakai cincin, kalau jam tu mmg hari2 kne wajib pakai ..

    ReplyDelete
  2. alah dia saja nak menyakat jer.. buat lawak²... hihihihi....

    ReplyDelete
  3. hehehe....buat lawaklah tu.....

    ReplyDelete
  4. hamboi.... bujang ye bang!!! ekekekk

    ReplyDelete
  5. Aippp bujang bkn sebarang bujang tau..opssss :p

    ReplyDelete
  6. sue la org pertama beli jam dorang ni..kakkaka..akob x suke pakai cincin..mmm.sadis

    ReplyDelete
  7. hurmm...sib baik la bujang 4 hari jek...ekekek

    ReplyDelete
  8. amboiiii....

    4 hari je kot, dah perasann diri bujang yer...

    ehehehe

    ReplyDelete
  9. jam buat koleksi....nanti jual murah2 ye mok mok

    ReplyDelete
  10. Hubby kakak jam tak boleh tinggal tapi cincin dia tak suka pakai. Ala... rambut pun dah mula ada uban org tahu itu papa org hihi...

    ReplyDelete
  11. hahaha...lakik aku tak pakai cincin pun takpe... bukti perot memboyot kedepan dah cukup... hahaha

    ReplyDelete
  12. my hubby mmg rajin pakai jam+cincin.. mmg xyh suruh. atas kerelaan sendiri.. :)

    ReplyDelete
  13. @fazilzura mok mok dh pakai hari2 kut..so dh jadi kebiasaan..;)

    ReplyDelete
  14. @watyz hamboi hamboi hamboi..ahahaha

    ReplyDelete
  15. @♥ ROS ♥ nie bujang, bujang berisi tau..ahahaha

    ReplyDelete
  16. @syawalsimpsons nnt kite bgtau kalau2 dieorg nak bukak kayh..ahahaha

    ReplyDelete
  17. @♥cikmOt♥ itu laaaaa..jgn "butang baju melayu aku mana pah" sudah..ahahahaha

    ReplyDelete
  18. @Kakzakie husband falsya sbb dh terbiasa kut kakak..hehe..

    ReplyDelete
  19. @NM02 wakakakka..sama la ngan laki aku..perut masuk pintu dulu baru bdn masuk..sbb dh terbiasa kut...

    ReplyDelete
  20. haha boley plak lagu tu...
    banyak?meh le jual..

    ReplyDelete
  21. hubby nurul mmg jam n cincin tak pakai..huhu mmg sempoi gilatp takleh takder hp nk tgk jam.sadis!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...