Friday, March 8, 2013

:: Vanggey Vanggey ::

Vanggey vanggey vanggey vanggey..kuikuikui...sebelum nie duk bising2 kat tinge mok mok nak nasi vanggey nak nasi vanggey...so bile nak ke Taiping tuh, mmg haruslah singgah Ipoh kan nak makan..semata2 okayh masuk Ipoh sbb nak makan nasi vanggey..hehehe..dh alang2..gigih masing2 xbreakfast pagi tuh..ehhh, tipu la xbreakfast..ahahaha..tp very light punye breakfast laaaa..takat makan roti jer pun..

Masuk je tol Ipoh terus on GPS..nak harapkan gie sana main crk2 mmg smp sudah la xjmp kan..so kene gak la mintak bantuan GPS..smp2 mmg terus amek makanan..tp kan tp kan nasi vanggey dh x kaw macam dulu laaaaa..dulu lagi kaw..kalau x kaw xkan la pas makan terus nak tido..kuikuikui..

dh xkaw pun xpe la janji dpt makan..hehehe..

Patutnye nak jmp SalinaIbuAqil..tp xde rezeki n xde jodoh...hehe..xpe la ina..next time okayh kite jmp..;))))))

31 comments:

  1. huh, akak ni bila mu nak jumpa...huh

    ReplyDelete
  2. Nasi vanggey? tak pernah dengar tapi kalau macam yg Sya tunjuk gambar tu memang sedaplah...

    ReplyDelete
  3. pestaim dgr pasal nasi vanggey ni..

    kat taiping area mane ek?

    nnt kalau balik kg abi bolehlah try...hehe

    ReplyDelete
  4. @♥cikmOt♥ nak jmp nak jmp..kite kan pemalu..pemalu nak jmp blogger glamer gitu..hehehe

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie nasi vanggey nie glamer jugak laaaa...kat area2 ipoh tuh..hehehe..mmg sedap..

    ReplyDelete
  6. tak pernah makan nasi vanggey nie..kalau gi ipoh bolehlah try

    aaaaa nak nasi daun pisanggg :)

    ReplyDelete
  7. @Nory Zoulkefle sedap nory tp bkn kat area2 taiping...kat area2 ipoh..

    ReplyDelete
  8. @♥ Wina ♥ should try..hahaha...aaarrghhhh, tingat nasi daun pisang kat bangsar...sedapnyeeeeeee..

    ReplyDelete
  9. tak pernah dengar la..tgk cam nasi kat mamak jew.. :)

    ReplyDelete
  10. xpenah makan ler... aci jgk nk turun ipoh

    ReplyDelete
  11. selamat hari wanita. Terima kasih sbb sudi baca n3 khas hari wanita oleh kak nealopah!

    ReplyDelete
  12. kak syaaaa, kita bila pulak nak jumpa? ;p

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum...Nampak sedap kuahnya....

    ReplyDelete
  14. nak pergi jauh..
    tapi tak tauler akan datang nanti kan.. ;)

    ReplyDelete
  15. @Zee Suhaini lebih kurang je ngan mamak tp tah laaa, xtau nape nasi vanggey nie sedap...;)

    ReplyDelete
  16. @fazilzura jom jom..mari kite turun..ahahaha

    ReplyDelete
  17. @nadia gile xnk jmp nad..ahahaha..nnt ade rezeki kite jmp kayh..insyaALLAH..;)

    ReplyDelete
  18. @Sue @ Nenie w'salam..sedapppp..ayam madu pun sedap..;)

    ReplyDelete
  19. @aizamia3 itu laaaa..jauh kan..nie pun kebetulan sbb nak ke taiping..hehe

    ReplyDelete
  20. aah lahh .. akak pun x pernah dgr ;) ... tapi nampak sedap ! ...
    yummy !

    ReplyDelete
  21. hehehe...nasi vanggey yg ngantuk kan bila makan???

    ReplyDelete
  22. sy yg duk kt sana pun xpnh mkn... mmg biasa dgr org ckp psl ns ni pun..

    ReplyDelete
  23. kuat tak rempah dia..nurul selalu perut tak thn mkn rempah2..

    ReplyDelete
  24. nasi ganja pernah la dengar kat ipoh tue..sama ke???

    ReplyDelete
  25. tudiaaaaa...memang vangey sungguh ..hehe..apapon sodapppp

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...