Thursday, January 9, 2014

:: 3 Anakku ::

Qisya, darwish ngan adam, tiga2 itu budak dh penah merasa naik stroller kat Jaya Jusco Au2..
Dar
Adam

Qisya

Anak diah je belum lg merasa..mcm mana nak merasa kalau kuau pun blum lg..haaaa, speaking of which, skang nie diah tgh sakit nak beranak..baru bukak 1cm..doc kate kalau check lg xbukak smp 3cm, doc nak induce..tp mcm mana pun arinie mmg kene banak jugak sbb arinie la due datenye..iishhhh xnyabau sgtlah kite nak tunggu baby diah kuau..

Kite kat opis nie berdebar2 jantung..adehhhh, kite plak yg nebes..kiteorg empat org mmg gitu tau..kalau salah sorang antara kiteorg nak banak itu hari,mesti yg lain2 nebes, risau, sedih2 segala..mmg kiteorg punye henpon akan sentiasa on..akan sentiasa alert bile dgr bunyik2..mcm kite sendri kan kul 2pg xbanak2 lg..masing2 tido henpon kat tgn sbb kalau rase vibrate tuh boleh terjaga..ahahahha..

Cepat la kuar baby..qisya, dar ngan adam xsabau nak jmp nie..doakan utk diah ye kawan2..semoga mama n baby selamat..doakan moga dipermudahkan segala urusan diah..amin3..arghhhh sedih tetibe..lebiu diah..;((((

10 comments:

  1. terus rasa macam nak tepon diah je...moga semua di permudahkan...terus jemah pon gelojoh meh

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan...
    waahh qisya sorang jela gigirl ek..
    jadi rebutan lah nantii..hehehe...

    ReplyDelete
  3. amboi Qisya kemain posingnyer... comeljer..
    moga dipermudahkan untuk Diah...

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan proses bersalinnya.amin.

    ReplyDelete
  5. amboi qisya sengih lebor dia ye,hihi...tengok abang darwish cool je^^

    ReplyDelete
  6. Moga dipermudahkan segalanya utk diah...
    Diah paling tua antara korang
    Anak dia plak jd paling muda :)

    Moga persahabatan korang pun berpanjangan hendakNya...

    ReplyDelete
  7. moga dipermudahkan urusan diah...

    ReplyDelete
  8. pandai qisya pose ye!
    comei betul dier.....

    ReplyDelete
  9. stroller ni slalu kat jusco ke falsya? umaira nak naik la gak . hehe ~comel...

    moga diah selamat n dipermudahkan bersalin. amin.. babby boy kan. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...