Saturday, January 4, 2014

:: Muntah Hitam ::

Mmg terbaik laaaaaaa starting 2014 kite..rasenye last year awal2 thn pun kete wat hal oil sump crack..gud start..what a gud start..thumbs up gengen..gud job..pandai timing ko nak wat hal kan..time2 tuan ko nak start keje balik ko wat hal kan..time2 tuan ko baru dpt bonus ko wat hal kan..

Dh la baru je touched up ko punye whole body tuh..kasik makeup balik semua badan2 ko tuh ngan cat bg cantik2..betulkan balik semua dented2 and luka2 yg ade kat badan2 ko..dh cantik dh cun  dh molek segala, tinggal nak tukar windshield je pastu nak pakaikan ko "sunglasses" (tinted) sbb aku tau ko panas..baru je laki aku abis RM1,200 nak cantikkan ko..yg ko bls ngan muntahkan minyak hitam tuh dh kenapa..berapa RM lagi yg ko nak kiteorg kuarkan utk ko..tell me gengen..tell me..;(((((

Ape lagi yg xcukup?..semuanye aku dh bg..xcukup ke kasih sayang yg aku bg kat ko??..haaaa gengen..punyelah kasihnye aku kat ko smp skang aku xlet go ko walaupun hati membuak2 nak let go..xcukup ke minuman yg aku bg kat ko selama 7thn ko hidup ngan aku nie..ko punye dahaga xnyempat2 smp bg warning kat aku..asyik duk menyala je lampu ko sbb ko dahaga..setiap kali kene 'urut' ko, aku pegi 'urut'..tukar segala minyak dlm bdn ko tuh..ape lagi yg xcukup..;((((((

Speechlessss..kuciwa..heartbroken..

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..;(((((

5 comments:

  1. pergh..teruk sgt bocor nya..tapi nasib baik kat rumah..kalo kt luar lagi naya

    ReplyDelete
  2. dugaan 2014..
    inshaAllah..semoga dipermudahkan urusan ye sis

    ReplyDelete
  3. habis lantai uma kak,huhu...puas pulak nak membasuh ye...

    ReplyDelete
  4. Tak sempat nak pergi muntah dekat sinki ler tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...