Monday, January 6, 2014

:: Tembun Tiada Disisi ::

Huwaaaaaaaa..mommy mish u dy tembun..sobssss sobsssss..nasib naik la nenek nak jaga qisya..so xde la rase risau sgt kat opis nie..

Ye ye kite kat opis arinie..1st day start keje..nasib baik jalan gie opis ingat lagi..sebenarnye dh plan nak wat2 ilang ingatan xingat jalan gie opis tp bile pagi2 dh kelam kabut nak antar qisya segala terus terlupe plan nak wat2 gitu..mana la tau untung2 mok mok kate kalau lupe jalan tuh xyah la keje dh..panggggg!!!..sile sedar ye falsya..dlm mimpi boleh la mok mok nak ckp gitu..ahahahaha

Xsabau nak tunggu 5.45..nak balikkkkkkkkkk..rindu qisyaaaaaaa!!!!...;(((((
Termenung jauh tembun mommy tuh..miss mommy ke?..mommy miss u tooooo..wait for mommy okayh tembun..;(((((

10 comments:

  1. azab kan nak tunggu petang... untung nennek jaga.xde la nak risau sgt

    ReplyDelete
  2. Untung Sya yg jaga Qis tu nenek sendiri. Hati rindu tetap ada tapi tak ada rasa bimbang..

    ReplyDelete
  3. kalo nenek jaga tak la risau sangat kan...

    ReplyDelete
  4. Ya Allah...comeynyer anak fasya..tu la kfieda dh lama tak menjenguk ke sini..tau2 dh ada org baru rupanya..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. hahaha.. dah mule kerja rupenya ... jgn ade hati lupe hingatan yer.. walaupun bnyk urat yg putus.. nnt bos potong gaji ..

    ReplyDelete
  6. comelnya tembun duk atas carseat tu:)

    ReplyDelete
  7. Brat ati kan nak tgglkn ank ble dh stat keje

    ReplyDelete
  8. Dah pernah rasa.. hari pertama kerja macam budak baru masuk kerja.. terkial2 tak tahu nak mula yang mana dulu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...