Thursday, September 10, 2015

:: Buah Mangga..Rezeki Rezeki..Alhamdulillah ::

Last weekend, nana mia wassup tanye nak ke x mangga..siap send gambau lagik..
nie haaaaa...gile xnk..hahahaha..tgk gambau terus reply kemain pjg lagik ayat nakkkkkk...smp si nana keding duk kate gaya ckp nak tuh mcm nak kene lempang jer..wakakakakaka..

Kebetulan somi kite gie Viva Mall cheras..so alang2 mintak tolong somi kite amekkan..
mlm tuh jugak layan mangga cicah...sodappppppnyeeeeeeeeeeeeeee...

Merembes ailiooooooo dennn dh nie..

15 comments:

  1. Salam..
    Singgah pagi kat blog akak...
    Depan umah MIL pun pokok mangga tengah berbuah..
    hari² makan mangga kak...sampai sakit² perut..hahaha

    ReplyDelete
  2. kijam..ko memang kijam Sha!!!dah teringin plak ni...acaner nak buat ni...

    ReplyDelete
  3. Ya! allah...kecur ailio nengok. Sedapnyaaaaa.

    ReplyDelete
  4. dapnye...umh mak kita pn mangga tk berbuah kot, mcm lama tk mkn jeruk mangga ..sbb aritu blk mak kita offer jambu air..kita nk mangga haha

    ReplyDelete
  5. lain ngan kite.. x suka masam2 masa peknen heee

    ReplyDelete
  6. sib baik akak tutup mulut.. telan air liur dah ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. mercikk ayaq liuq aihhh....:) sob2...

    ReplyDelete
  8. Bestttttnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa...")

    ReplyDelete
  9. ehh lama tak singgah. sedapnyaaaa mangga cicahhhh

    ReplyDelete
  10. Adui! betul-betul buat kakak terliur Falsya
    Jgn kata yg preggy kakak ni pun tengok nak kata nakkkkk juga:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...