Wednesday, May 24, 2017

:: Sebelum Puasa ::

Dah nak puasa dh kan..sabtu nie je pun..xsabar and at the same time nervous pun ade..nervous sbb boleh ke nak bgn kul 4lebih sediakan sahur..kite skang nie tido dh xde mcm dulu dh..dulu bunyi sayup2 pun boleh dgr..skang nie kim salam yolah..alarm sekuat2 alam pun xdgr padahal tepi telinga je..hehe..

So sebelum puasa mari lah pekene banana leaf Nirwana, Bangsar..ngeee..
Sedapnyeeee..

Peria goreng tuh sedap..dah mcm makan kentang goreng..xpahit langsung..hehehe..

4 comments:

  1. mkn peria goreng xpahit syok la....kita kalo pahit tk mkn juga hehe

    ReplyDelete
  2. Nasib baca n3 ni dah lepas makan ☺☺

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa kak...
    sedap mkn dlm daun pisang....

    ReplyDelete
  4. kantin sek akk menu peria goreng tu sellau ada..akk suka makan..asal tak makan pun peria tau..tp bila dia celup tepung sedapla pulak..hahahha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...