Tuesday, May 9, 2017

:: Warehouse Sale Philips ::

Mesti korang mcm, "die nie tau je kat mana warehouse sale"..kihkihkih..ade yg terdetik gitu ker?..sbb ade je kawan2 kite yg tanye soalan tuh..cume ayat "die" tukau ke "akak", "ko", "falsya", "sya" je..muahahahahaha..

Ingat kite tau ke pasal warehouse2 sale nie..yg selalu update kite pasal warehouse sale adalah hasben kite..tah mana die tau tah..tau2 je nnt die update, "weekend nie ade clarks warehouse sale", "weekend nie ade electrolux punye warehouse sale", and so on..

Actually kan, frankly speaking, kite xsuke pegi warehouse sale..huahuahua..sebab kite xsuke bersesak2, berebut2, beratur2..tp perasaan tuh semua terus hilang bile dh smp ke destinasi..hehhe..

So last weekend, hasben kite kate ade warehouse sale philips kat pj..sederet dengan tmpt futsal samba pj nun..memula kite xnak pegi..hiks..tp hasben kite kate tgk2 je la dulu mana tau ade bende nak beli ker..baekkkkk, saya yg menurut perintah..hehe..

Sekali bile sampai sana, kite yg sakan..terus dpt airfryer sebijik..mihmihmih..mmg dh lama dh kite nak airfryer philips..tp mahal nau nau..bile kat warehouse tuh philips marked down the price..byk gak la dlm 300-400 ade..tuh yg beli tuh..then nmpk rice cooker..murah je 89hengget dari 179 ke 189 tah..
 
Hasil rembatan di warehouse sale philips..kite kuaukan duit utk rice cooker tuh je..the rest hasben kite..pandai ngelat kan..hahahahahhaah..

Rice cooker tuh utk mak kite sebenarnye..tuh yg kuau duit sendiri tuh..hiks..sebab tetibe tingat mak kite ade ckp rice cooker kat umah die dh mcm menuju rosak..walaupun plug masih on tp nasi xpanas..so kite pun belikan la utk mak kite rice cooker..lagipun kite pikir dh nak puasa kan..plus kompom la nnt hari2 kite akan buka kat umah mak kite..so ape la salahnye kuarkan duit 89ringgit utk mak sendiri..berkat weh kuarkan duit utk bahagiakan mak sendiri nie..lagipun mak sendiri kan, ape la yg nak kedekut nau nak kuaukan duit belanja mak..
 
Nie haaa rupe rice cooker utk mak kite.

Kadang kalau kite beli barang electric kat lazada ke mesti mcm, "ehhh, belikan la satu utk mak..senang nnt mak nak guna"..haaa, gitu la..bile tgk mak sendiri senyum masa dpt and say thank u, time tuh mcm happy gile..walaupun yg kite belikan tuh xde la mahal mana..murah je pun..hehehe..

Privilege utk mak sendiri je la..sebab mak kite kan..itu je la pun sorang je mak kite..xde pengganti pun..lagipun, masa muda byk sakitkan hati die, byk peningkan kepala die, byk buat die sedih..so skang nie masa utk tebus balik la semua tuh..hihihi..

5 comments:

  1. Syok bila p warehouse sales.. Lama xpi mana2 warehouse sales

    ReplyDelete
  2. Syok bila p warehouse sales.. Lama xpi mana2 warehouse sales

    ReplyDelete
  3. aku dulu duk s.alam minat jugak warehousale.. kalau kilang air wat warehousale pun gamaknya aku g..
    pernah g warehousale padini kat s.alam.. masa tu hujan, dan kena beratur pjg.. brg x jumpa apa sgt... rasa mcm mak shin chai je.. rebut nak beli baju.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...