Thursday, October 17, 2013

:: No Caption ::

Terbayang2..terliur2..kecurrrrr air liur aiiiii dh nie..untung ade best fren yg sgt3 prihatin..makaseh botak..makaseh jaja..;)))

Asalnye best fren kite, ikhwan duk upload gambo family die tgh petik2 buah mangga dpn umah nenek kat FB time raya haji arituh..kalau mak buyong nie tgh meng-online kan diri pehtu leh nampak plak caption buah mangga tuh, idok le teman nak wat xtau je kan...bile comment "nak!!!" jeeee kat gambo tuh, sekali dpt kol.."ko nak ke mangga?"..apalagiii.."nak nak nak nak" la jawapannye..ahahaha..

Petang tuh ikhwan siap delivery dpn umah lagi...time tuh kite xde umah sbb gie Bandar Mahkota umah kazen mok mok..family gathering katenye..so mintak ikhwan letak kat atas tiang tepi gate..smp je umah mmg harus itu yg ku terkam dulu..huahuahuahua..

yummehliciousssssss!!!!..

Mesti ko nyesal upload gambo kat FB kan tak.xpsl2 kene bungkuskan utk aku smp anto kat dpn umah lagi..disebabkan ko sgt prihatin, aku xkan up2 ko dh psl nak botakkan kepala kat Joe's Barber je kene tunggu smp 4jam....wakakakakkaa...tp aku xleh janji smp bile kayh tak..wahahahaha.. 

12 comments:

  1. Best kan ade kwn yg memahami kita.. Ibu mgandung ni special skit tau :)

    ReplyDelete
  2. uishhh dah hampir nak masak tu falsya..akak pon hari raya dok kait buah mangga..geram punya pasal..merembat tak ingat..

    ReplyDelete
  3. baguih ada kawan2 yang memahami ni..

    ReplyDelete
  4. kat depan umah nana banyak buah mangga kecik gini,memang sedap makan gitu je:)

    ReplyDelete
  5. @♥ ROS ♥ time ngandung je la merasa ros nak dpt layanan gini..kalau x ngandung,mmg kene beli kat pasar la gamaknye..ahaha

    ReplyDelete
  6. @Zee Suhaini mmg dh masak skit dh pelum nie..tp balun ttp balun..hehehe

    ReplyDelete
  7. @nanakimie laaa ye ker???..nape xbgtau..kalau x, akak dh serbu umah dh...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...