Wednesday, June 1, 2016

:: NIL ::

Xtau nak boh tajuk ape..buntu pemikiran..hehehe..

Qisya skang alhamdulillah dh elok demamnye..cumenye mulut die la..bibir pecah, kt anak tekak ade tonsil..kesian die xleh nak makan xleh nak minum sgt..menangis2 die bile sakit..Allah, kesian anak mommy..
Melting mommy ngan senyuman tuh tau..

Qisya skang dh kurus dh..sian die..qisya kalau xsihat die mmg asyik nak melepet jer..kalau malam tuh mmg kene uli die jer..kalau kite kalihkan muke kat adik die, die kalihkan balik muke kite pandang die..

Nasib baik la adik skang bile malam dh xbyk ragam sgt..pasang zikir kat youtube, tala henfon kat tinge die, haaa mmg terus senyap la..tau2 je nnt dh tido dh..alhamdulillah, senang sgt..di kala qisya sakit nie, mmg paham je die..xbyk ragam..janji perut kenyang, dh masuk bilik, dah baring atas katil, dh pasang alunan zikir, mmg dh xkisah ape dh..
Nie la si adik tuh..adik yg xbyk ragam sgt..tp bile die lapau nak susu, jgn la buat main okayh..menangis smp selak hilang suara..

11 comments:

  1. Alhamdulillah...kak long qisya dah sihat...
    nnt kiss kan adik tok aunt nieyl yea.. ♥

    ReplyDelete
  2. Tengok muka adik betul-betul muka Falsya kan.
    Cuba cari gambar Falsya masa kecik letak sebelah sama tak agak-agaknya:)

    Kakak Qisya manja kenalah belai apa lagi tak sihat sangat. Kesian dia.

    ReplyDelete
  3. alahai qisya..kesian dah kurus...nantitembam balik ye...baru comel!!

    ReplyDelete
  4. bagusnya adik...moga jadi anak soleh
    kakak plak moga cpt baik nanti blh main2 ngan adk..=)

    ReplyDelete
  5. bagi Qisya makan eskrem magnum...kihkihkih

    ReplyDelete
  6. comel anak2 ko sya....alhamdulillah...

    siannye anak dare kene tonsil bagai...akak kene ari tu tonsil + ulser, dari 52kg boleh turun 47kg kot...seksa nak makan...eh jgn kate makan ..telan airliur pun merana..... hope cepat laa sembuh anak dara ni...sian kalo tak lalu makan...

    ReplyDelete
  7. Dua2 muka Sama...geram tgok...Anak Lelaki kuat menyusu kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...