Tuesday, February 21, 2017

:: Berani Betul Anak Murid Sound Cikgu Balik! ::

Memang berani sungguh anak murid itu..boleh die sound balik..ish ish ish..xpatut xpatut!..mmg xpatut!..hahahahha..
 
Hahahahhaah..kalau kite la kan jadi ustazah anak murid nie, xtau la nak marah ke, nak gelak ke ape..kihkihkih..

Meh nie kite translate ke bahasa rumi..

Soalan - "Tuliskan maksud ayat dibawah"
"Ayatnya seperti yg tertera di atas"
Jawapan murid - "Maksud : janganlah kamu memberi soalan yang susah kepada anak muridmu"
Ustazah/ustaz membalas - "Soalan jadi susah sebab tak baca buku!"

Wakakakakakakakakakaka..nasib baik xde sambungan ayat killer kat situ..which, "Sila jumpa saya!"..kalau dpt ayat killer tuh, mmg kene tebalkan muka masuk bilik guru..hahahahhaa..

Alhamdulillah masih boleh membaca tulisan dan menulis jawi..xkan jawi hilang di dunia..ewahhhhhh..huahuahua..

8 comments:

  1. itulah budak sekarang ni berani dia lain macam. kita dulu nak buat macamtu takut kena rotan dengan ustazah ja huhuhuh.

    ReplyDelete
  2. Hahahaha! Kemain sangat tau dia tulis gitu.

    ReplyDelete
  3. Yg kelakar tu cikgu boleh pulak balas soalan jadi susah sebab tak baca buku:)
    Macam-macam...

    ReplyDelete
  4. hihihi nak jawab lah tu anak murid tulis macam tu..
    pastu elok pulak cikgunya balas balik hahahha..

    ReplyDelete
  5. Tanda pangkah terus. Hahah.

    Jom exchange blog link, http://lynk.my/w1cm

    ReplyDelete
  6. ichhh...beraninya..nsb ustazah tu mcm sportinh jugak...hahaha

    ReplyDelete
  7. hahahaha...ustazah punnnn..hahahaha...

    ReplyDelete
  8. hahaha.. kalau ciktie memang tak tau nak kata apa la

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...