Wednesday, August 30, 2017

:: Happy Looooonnnggg Holiday! ::

Eeeeeeeiiiii, xsabaunye lahai nak tunggu 5.45pm..aiii is nak cutiiiiii...woot woot!!!!..

U'olls balik kampung ke?..ehhh, mesti lah balik kan..kate pun raya..kite macam biasa ler..raya di KL..biasalah u'olls..kite ikut mak kite..die kate balik kampung, maka balik la kami..kalau die kate raya KL, maka di KL la kami beraya..parents kat KL kan..gitu ler..

Tapi tapi tapi, haaaaa, mesti la ade tapiiii..tapi, kite dan keluarga kecil kite akan pergi bercuti..saje nak menyibuk2 jugak bersesak2 dalam jammed atas highway sekali dengan u'olls yg balik beraya..kuang3..

Pegi mana??..kami pegi ke penang je..colleague hasben kite kawen kat penang, so bende tuh jadi penyebab ler kami ke sana..dah alang2 katenye...kihkihkih..

Selamat hari raya, selamat menyambut hari kemerdekaan dan selamat bercuti panjang..yeayyyy!!!..semoga selamat perjalanan pergi dan balik..amin..

Do take care aight..have a safe journey!..bubuiiiii..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...