Monday, December 23, 2013

:: Handbag TerMahal ::

Skang nie kite pakai handbag baru yg mahal..mahal gile..brand mmg mahal lah..kalau sebut je brand nie kompom semua org tau..certain tmpt je boleh beli handbag nie..;D
Mahal kan handbag baru kite..paling termahal lah..cantik x handbag kite tuh..ade gambo muke mickey mouse penuh satu bag lagi..brand disneyland u'ollssss..ahahahahahhaa..mak ngah qisya (ila) bg time die gie animun kat Hong Kong dulu..hehehe..

Pikir lain leewwww teeewww semua org..huahuahua..wat masa nie itu la handbag kite bile kuau..sementara nak tunggu nana keding bg bag baby utk letak segala mak nenek qisya dlm tuh, pakai dulu la bag tuh..so wat masa tuh jugak laaa, segala handbag2 kite simpan dlm gobok leklok..bubui 'jurulatih', bubui 'mulberi', bubui braun buffel, bubui MNG, bubui semuaaaaaa..anda semua xsetanding handbag baru Disneyland aiii skang..kbaiiiiiii..


11 comments:

  1. sama la ngan sue pon..kuar tak pakai handbag sana sini dah....sebab handbag bergerak sedia ada sudah...

    ReplyDelete
  2. Hahaha..!
    Skrg ni lagi beso beg
    Laho byk brg baby sumbat dlm tu
    Takgunanya beg kecik2 ni
    Tu blum brg apaknya nk tumpang jugak
    Heee

    ReplyDelete
  3. standard hahahaha .... kalau dah jadi mak mak macam ni lah.. brg anak keutamaan .. jgn ic tinggal sdh hihihihihi ...

    ReplyDelete
  4. skrang kalau kuar, bawak stroller , letak beg kat stroller tu, pastu masuk surau, lupa amik beg. ya Allah, nasib baik la tkde pape... tkde pencopet ke apa. :D

    ReplyDelete
  5. Salam Falsya..kita org pompuan ni klu handbag besau..lg byk isi brg.Kdg2 entah apa2 dlm tu..$$$ bkn byk simpan dlm wallet pon :)

    ReplyDelete
  6. gituler rupanyer dah jadi ibukan..kepentingan sidia lebih dari segalanya.. memang sangat mahal ok...

    ReplyDelete
  7. tgh nak crk backpack comel. penat bwk beg mcm ni. dgn baby carrier lg. senget bahu. haha...

    ReplyDelete
  8. sesuai tau kita guna beg besar gitu untuk kita yg dah ber bb kecik ni... boleh semua masuk dlm beg tu... jangan bagi bb kiter sudahhhh...hehee...

    ReplyDelete
  9. hehe....besau begnya ye kak,senang boleh letak macam2 barang qisya & mummy:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...