Friday, December 27, 2013

:: Tembun 1st Trip ::

Hi aunties..arinie qisya nak gie jalan2..esok qisya nak masuk Singapore..hehehehe..
Tembam gile muke tembun..penuh segala ruang..ahhaha..bgn tido je terus bawak gie amek gambo..nasib baik dh mandi segala pagi2 tuh..kalau nak tunggu menyusu segala mmg xdapek la kan mata bukak gitu..ehhehe..

Untung la kecik2 lagi dh ade passport..dh la time wat passport tuh, qisya wat hal boleh bantai kentut..busuk gile lak tuh..terpaksa mommy cover sbb nnt org ingat mommy lak yg kentut..kihkihkih..'sayang mommy nie berry nyeah..xpe2 berry2 nnt mommy basuh ye'..padahal qisya kentut jer..ahahahhaa..smp makcik sebelah tegur, 'bushuknye die kentut'..ahahahaaha..nasib baik baby..dimaafkan..;)))))

Kiteorg akan stay kat JB 3hari 2mlm..sabtu baru masuk Singapore..gie sana pun sbb cousin mok mok kawen..kalau x mmg xberjalan la sbb qisya kecik lagi..kesian ke dia letih tp sbb aunty mok mok kt Singapore tuh dtg wedding kiteorg so kalau xgie mcm xbest la pulak kan..
Doakan perjalanan kami selamat smp yer..bismillah..

12 comments:

  1. Jumpa azura kt singapore le kot tu nnt
    Hahah!
    Qisya, aunty kirim fm! :p
    Selamat berjalan jalan qisya!

    ReplyDelete
  2. amboiii abis pantang jer terus berjalan ni..
    hati2 erk..
    bye qisya..kecik2 dah gi obersi ni.hehheeehe

    ReplyDelete
  3. senang bawak qisya berjalan umur dia kecik2 camni actually..
    happy holiday sis

    ReplyDelete
  4. qisya dh jln2 overseas..kerlas gtu...hah qisya kentut ye..hehehe

    ReplyDelete
  5. ye ke cik qisya yg kentut ke mummy yg kentut. hehehe...
    best la qisya kecik2 dh ke seberang sana... hehehhe

    ReplyDelete
  6. amboi dia syioknyer dah jalan jauh yerk.. anak auntie tak penah cop pasport lagi....
    akak doakan semoga selamatlah semuanya...

    ReplyDelete
  7. alahai comey lote qisya dlm passport ye...slmt g jln2 ye...:)

    ReplyDelete
  8. dah jalan masuk singapore ni..best la qisya...ye la org datang wedding kiter..kiter lak tak datang...tak sedap pulok rasa kan

    ReplyDelete
  9. kirenya hari nilah yer.. selamat berjalan².. moga dipermudahkan..

    ReplyDelete
  10. wah cik tembun untunglaaaa^^ abes pantang dapat jenjalan uss lg,syoknya!:)

    ReplyDelete
  11. Hahaha...adoiiii la mkcik tuh leh lak tgur kntut qisya busuk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...