Tuesday, June 23, 2015

:: Kak Jah ::

Haiii acik2..kak jah dtg nie..nak gossip ape kite arinie?..ehhh, acik2 nie puasa ke idok nak gossip2 ngan kak jah nie?..kak jah puasa la tp kak jah puasa nasik jer..kak jah xpuasa beskut, cekelet ngan susu jer..kak jah boring nie..

Ahahahahaha..kak jah kak jah..gigi baru 8 ade hati nak gossip..gaya mmg kak jah kaki gossip sgt tau mek..kihkihkih..

13 comments:

  1. oh mek Jah.. jom gossip dengan auntie jom.. ;)

    ReplyDelete
  2. kemain qisya muncong222..gosip apa tu kakjah hehe

    ReplyDelete
  3. mek sini nak chium sikit...sibuk je nak gosip!

    ReplyDelete
  4. Qisya ni buat aunty geram la....gigit2 awak kak dh mcm kak jah betul2 dah...

    ReplyDelete
  5. kak jah tak posa bubur nasik?..comeyyy

    ReplyDelete
  6. muka joyah sangat ikut mummy dia tau..hahahhah...ni mmg turun temurun kan

    ReplyDelete
  7. Hahaahaha..comel betul kakjah hat ni..kikiki

    ReplyDelete
  8. kakjah tunggu la gigi sampai 10 btg dulu..baru menggosip..haha

    ReplyDelete
  9. amboi kemain mulot muncung mek tuh..cium kang..haaaaaa....................

    ReplyDelete
  10. comel la buat ceng gitu
    kalau mcm tu kak jah sama la dgn baby rania.
    pon puasa.kita suap x mo mkn. nenen laju j..

    ReplyDelete
  11. Haipppp...belum cukup umur lagi nak bergosip tau.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...