Wednesday, June 10, 2015

:: #PahangPalingRare ::

Ye koi orang temerloh..huahuahuahua..

Yeay, raya tahun nie balik temerloh!!..after temerloh mak kite plan nak gie jenjalan kuantan pulak..gie beraya umah sedara-mara kat sana..so sape2 org temerloh and kuantan, roger2 la..boleh raya sesama..ehhh, xmalunye..hahahaha..ehhh poyosnye..pose belum lagi dh pikir nak raya..pose pun belum tentu penuh..dh kate pun pmpn kan..ssh nak penuhkan sebulan tuh..kalau dpt penuh syukur alhamdulillah..;D

#owhramadhancan'twaittoseeu..

16 comments:

  1. Ahkak org kuantan dik..hahahaha

    Lahir kat ampuan afzan..mmg rarela kan..sbb kuantan bkn kg akk.lahir je kat sana..kuikui

    ReplyDelete
  2. niat posa dulu nnt wehhh... hehehehe

    ReplyDelete
  3. Kak sya,,, eija org bera... hihi koi sekolah kat temerloh :D

    ReplyDelete
  4. ko orang temerloh?
    belah mana weih?
    orang umah aku orang durian tawo
    anak2 arwaoh pak teh nani

    ReplyDelete
    Replies
    1. umah org umah aku dekat dgn petronas kg durian tawar. betul2 kat selekoh lepas klinik durian tawo., mengkarak
      hohooh...
      tahun aku raya kat meru dulu.nnti raya ke 2 and 3 nak ke sana and kuantan. kg permatang badak.
      aku ade nenek sedara kat sana.

      Delete
  5. hamboi...pose belum...
    dah ajak p raya yea...hihi

    ReplyDelete
  6. akak org kedah...Cek Sayang Betoi kat Hang... betoi dakkkk...hihiii

    ReplyDelete
  7. Den dah cakap.. den sayang kek ekau.. ekau yo yang tak cayo an den.. hehehe.. ;)
    ai tetiap tahun balik selatan.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  8. Saya lahir KL, Aku Sayang kat Kau Falsya... eh?

    ReplyDelete
  9. Hahahah. Pahang di hati #NaniorangJerantut :P

    ReplyDelete
  10. ceq org kedah. blk raya kuale dulu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...