Monday, June 15, 2015

:: Nasi Ayam ::

Pestime wat nasik ayam..hehe..
alhamdulillah jadik..

Somi kate lulus..;p

19 comments:

  1. seeeedddaaaaapppnnnyyyaaaaa!!!

    ReplyDelete
  2. ok jadik...bak sikit, mai anta putrajaya...tunggu soya kata lulus or awesome....kikikiki

    ReplyDelete
  3. aku kalau nasi ayam. 1 je aku cautious: sambal dia. ahaha
    tu yg aku rasa perit sikit kalau masak nasik ayam..

    ReplyDelete
  4. dari rupe mmg dah lulus ni ....lieya bagi 5 bintanggggg heheheeh

    tang rase plak kene masak lebih ni anta lieya sepinggan ekekeekekekek

    ReplyDelete
  5. dah lulus tu, boleh la buat menu berbuka puasa bulan Ramadan ni...:)

    ReplyDelete
  6. Tahniah!!..boleh buat lagi ni..

    ReplyDelete
  7. masak sendiri lagi puas hati dari beli.. ;)

    ReplyDelete
  8. rajinya mama qisya ni... testing tuk bulan posa ka?

    ReplyDelete
  9. Wahh...syabas bete..nampk sedap.terus terliur

    ReplyDelete
  10. hurm...ni yg rasa nak wat nasi ayam utk berbuka ptg ni nii.... Falsya.......dtg sini buat kan nasi ayam utk saya, hahahaha...wat lagi sdap tau! hahaha

    ReplyDelete
  11. Hmmmm.... kalau lulus tu tanda nak kena buat lagi

    Rindu dgn anak dara dpt tengok jari kaki pun jadilah:)

    ReplyDelete
  12. wahh... lulus 100% tu sya... hahaaaa....
    lama akak x masak nasi ayam....mcm nak buat jer....hahaaa

    ReplyDelete
  13. Assalam sya,
    waaaaaaaaa
    warna warni uols :)

    ReplyDelete
  14. Salam falsya...
    Akak lagi suka kalau nasi kaler brown2 skit...nasi ayam ni fav dania ni

    ReplyDelete
  15. lulus tu..lapar plak..lama tk wat nasi ayam

    ReplyDelete
  16. ok lulus... sedapnya nampak... ghajinn mek sya :p

    ReplyDelete
  17. Perghhhh...macam nasi ayam kat kedai. Kita tak pernah buat lagi nasi ayam.

    ReplyDelete
  18. nasi ayam my peberet
    yeay ! yeay nti turnkan ilmu utk mek pulak..

    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...