Tuesday, June 23, 2015

:: Selasa Yang Sedih ::

Sedih dari semalam..
nmpk x muke qisya tuh..abis berbintat kene gigit ngan nyamuk..;((((

Semalam kene..kat umah pulok tuh..tah bile kene pun xtau..masalahnye bukan takat satu kene gigit..muke saje ade 4-5..kat celah kelipat tengkuk ade satu..kat lengan ade satu..huwaaaaaa..

Semalam gie buka puasa umah nenek..mmg otw tuh dh agak dh kompom nenek bising nnt sbb muke qisya abis berbintat kene gigit nyamuk..sekali betulllllll...hahaha..tahan tinge je la mommy mek..kulit putih melepak sgt pun ade dis-advantage-nye jugek..ye laaaa, mana xnye, kalau kene gigit ngan nyamuk mmg clear2 akan nmpk merah menyala..n mmg kompom2 la mommy mek kene marah ngan nenek sbb muke/badan cucu merah kene gigit nyamuk..hiksssss..

12 comments:

  1. sian qisya kena gigit nyamuk..dh la kulit putih lg ketara nmpk merah2

    ReplyDelete
  2. abg nureen bila anak dia kena gigit nyamuk jd mcm qisya gak so dia cepat2 sapu kapur yg org buat mkn ngan sireh tu, sapu ckit, cepat hilang bintat tue

    ReplyDelete
  3. ala...cian mek bun..nasib cumil lagi

    ReplyDelete
  4. Kena lebih berhati-hati Falsya. Sekarang ni nyamuk tak boleh buat main
    Maktok bising ada bersebab. Kesian Qisya...

    ReplyDelete
  5. hehehee manje nenek kan...compom la mama mek kene bebel ;)

    ReplyDelete
  6. la kesiannya ha berdas das nyamuk tu bedal.... kene spray la gini... kasihan bintat2 merah muka

    ReplyDelete
  7. alahai kesiannya...dah cuba sapu dengan herbal blend shaklee?

    ReplyDelete
  8. Aloooo tian mek habis berbintat.

    ReplyDelete
  9. ya Allah...tekejut aunty tgk la Qisya, notty nyamuk la ni..nyamuk jantan ni..bekenan same mek kecik ni.. putih sgttt tu kan... geram gak nyamuk tu geget2 la, tapi btol la...cam pelik nyamuk skrg geget muka je, huhuuu...

    ReplyDelete
  10. alahai merah menyala.
    sian qisya.
    kiteoeng skrg mmg anti betul dgn nyamuk.
    mmg kena aje dgn raket letrik tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...