Wednesday, June 24, 2015

:: Mek Jah Model Tangga ::

Model tangga?..baru ler rare skit u'olls..kihkihkih..

Nenek mek send kat wassup group..
 awal betul mandi..hehe..

2 hari nie mek jadik peneman daddy smp ke umah nenek..daddy kuau2 je dari toilet, kemain tinggi leher menjenguk daddy smbl gelak2..daddy muke dh mcm, "alaaaaaaa, bgn pulak kecik nie"..hahaha..so nak xnk, mmg kene nak kan jugak anto mek kat umah nenek..
 garangnye muke tuh..marah sape??
acah je mak enon...mana ade mek marah sape2..;p

Okayh dah..itu je..bizi bizi bizi..adios amigos senoritas...muchas gracias..

20 comments:

  1. singgah pagi...
    2 hari tak tgk gambar qisya...aunt rindu laaaaa....

    ReplyDelete
  2. amboi mekkk.... kasi posing sexy ckit :P

    ReplyDelete
  3. alahai gamba kedua tu nampak nau besonya dia...nampak nau anak daro dio

    ReplyDelete
  4. Hmm.... semakin pandai dah nak posing dah Qisya ni:)
    Buat mummy tak sabar nak balik kerja ni..

    ReplyDelete
  5. mek y comey.. pandai pose gaya model yek skung.. huihui

    ReplyDelete
  6. wah.. pakej 2 in 1.. model libresse.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. budak sebayani memang suka beno naik2 tanggani..

    ReplyDelete
  8. Assalam, Falsya, mek kecik ni wat muka garang pun tetap comellllll...............suke tgk, telatah dia... pakai kasut dlm umah, ni baru nak kuar jalan ke,

    ReplyDelete
  9. pandai posing dh ank dara falsya ni....

    ReplyDelete
  10. model tangga rumah bertingkat ni siap guna sandal merah menyala lagi..comell

    ReplyDelete
  11. amboi kemahen dia :)
    senyuman tu..

    ReplyDelete
  12. model tangga pon tak apa lah..janji comel

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...