Tuesday, June 2, 2015

:: Princess Qisya With Her "Cekak" Crown ::

Cekak crown..kihkihkih..

Asal boleh je mek..
 inilah yg terjadik bile mek nie xsuke "bende" atas kepala..
rindu la pulop ngan mek nie..

15 comments:

  1. Singgah sini..
    ala...mek suka wat muka comey² tau...
    buat aunt nieyl geram n rindu kat diaaaa...

    ReplyDelete
  2. hehe..comel..ingatkan betul-betul crown..hish..
    teringat anak saya pernah letak kat pinggang dia..hehe

    ReplyDelete
  3. Comel nya mek..
    Rasa nak cubit jer pipi gebu tu :)

    ReplyDelete
  4. tu diaaaaa..

    bergaya sungguh dgn " crown"

    hahaha

    ReplyDelete
  5. Oh... sama macam anak-anak kakak dulu semua tak suka ada benda atas kepala. Ikat rambut ke, pakai topi pun payah sangat. Kena curi-curi buat masa dia lalai. Kalau dia perasan jgn haraplah..

    ReplyDelete
  6. Hehee..mek rimas ada benda lekat atas kepala,ya..

    ReplyDelete
  7. habis senget senget cekaknyaa. hahaha

    ReplyDelete
  8. Assalam, falsya, pekabar?lame tak masuk blog falsya... byk gambar mek kecik ni... geram nengok...

    ReplyDelete
  9. mek ni sangatlah comel.. always buat muka comel yg buat org geram tau...

    ReplyDelete
  10. alalaaa mek pakai crown ikut cara tersendiri ke mek...kikii... tak per sya asalkan mek suka...hehee

    ReplyDelete
  11. Rambut manaaaa....amboi...nk cekak tp rambut xdo...huhu

    ReplyDelete
  12. Assalam sya,
    puteri mek kebam kebum tu dok melutut kat putera mana tu :

    ReplyDelete
  13. nak juga qisya pkai cekak tu... kalu imanina tak kan... haha... sb tu tak boleh simpan rambut panjang..

    ReplyDelete
  14. xlist nk jga diletak ats kepala tu kan.
    comel la kamu, nak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...