Tuesday, March 27, 2012

:: Geli Gigi Gegurl ::

Gigi boleh geli ker?..wahahaha..tp betul tau..bende nie mmg jd kat mak nie haaaa..believe it or not la coz it happens..hahaha..symptom nie terjadi bile kite x berckp..boleh gituwww..abih tuh kalau dh mulut kite nie asyik 24 jam pok pek pok pek kan, kalau xbercakap tuh mcm geli je gigi..kalau nak dgr senyap tuh time tido je kut..ngeeeee..ye laaaa..selalu duk pok pek pok pek..pastu bile senyap mcm meronta2 plak mulut nie nak berckp..nak berckp sendri kang org ingat gile..bile x berckp itu yg wat gigi jd geli..korang penah rase x bende mcm tuh..ke aku sorang yg rase nyeah..really bizarre kan..hahahahaha..


Seksa tau bile x berckp nieh..betul2 seksa..smp kering bibir mak nieh ha sbb x berckp..dh mcm cucuk botox dh rase..dan2 je kan nak propa..hahahaa..kadang rase nak nangis pun ade sbb xleh nak berckp..crazy kan..mak nie cengeng skit..suke betul nangis2..ermmm,xde producer nak amek gegurl berlakon watak yg selalu nangis2 ker?..wahahahaha..dulu2 selalu kuar sorang2..tgk wayang sorang2..makan sorang2..shopping sorang2..pastu dh xnak dh sbb tersgt la boringnye..time tuh jeles tgk semua org boleh berckp..ahhahahaa..bongok2 je perangai..xleh blah..

10 comments:

  1. @mama tisya gigi tuh terasa mcm tergedik2 jer..mcm x membantu je jawapan..hehe..

    ReplyDelete
  2. cabut je sume gigi ko tu..br btol..hahaha

    ReplyDelete
  3. habis tu nape x pok pek pok pek je..hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha kelakar la Falsya nih..camne tu geli gigi.tgh pikir camne rupa..
    wahaha sokong diah cakap..yahuuu larikkkk..

    ReplyDelete
  5. @~diAhOntHeblOg~ kang kalau aku cabut gigi mau korang setiap hari bahan aku..

    ReplyDelete
  6. @IntaNBerliaN sbb xde geng mcm mana nak pok pek pok pek..hehe..

    ReplyDelete
  7. @sue zainun mcm meremang bulu roma tp meremang kat gigi..hahaha..

    ReplyDelete
  8. kene byk minum air la...huhu~ sakit gigi merupakan sakit yg ke2 paling sakit...1st time beranak.

    ReplyDelete
  9. @Cik FaRiZaM hehe..baikkk..nnt saya minum air byk2..hehe..aduhhh..sakitnye beranak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...