Monday, March 5, 2012

:: Pipiku Lebam ::

Mok mok nie kan die ade satu peel yg pelik tau..die suke gigit mak punye pipi..adoiii..kadang die gigit mmg sakit gile..tetibe dtg meluru,tau2 gigit pipi..bile tanye asal gigit pipi..die boleh jawab ape tau.."sape suruh u tayang2..mcm nak mintak gigit.."
 Adehhh..baru2 nie la ntah ape dtg meroyan die,tetibe die gigit pipi mak nie, mmg sakit gile..sakit sgt2 lah..esok pagi bile tgh siap2 nak gie opis, tgk cermin, tanjat gegurl tau sbb dh lebam..ya ALLAH..sabar je la..lebam tau..biru..kulit mak nie dh la nipis..mmg stock nmpk segala urat2 hijau..aliran urat tuh siap boleh nmpk..berbengkang-bengkok la..bercabang2 la..penah sekali nak amek darah,org yg nak amek kan darah tuh siap terkejut tgk my kulit..die siap ckp senang keje die xyah nak crk2 urat,nak ketuk2..mmg clear..so kalau kulit nipis nie, genggam je pun dh boleh jadi merah..kalau terlanggar kerusi ke meja ke mmg senang la lebam..kene plak mak nie clumsy..asyik terlanggar sana,tersadung sini..mmg lebam tuh dh sinonim lah..

Teringat ade sorang my fren tuh..penah sekali die ckp ape tau 
"sya,ko pakai lengan panjang boleh x?..geli la aku tgk urat2 hijau ko tuh..dh mcm xde kulit dh ko nie tetibe nmpk urat jer..bersimpang-siur plak tuh" hahahaha..

lebam nie dh surut skit dh..mule2 tuh biru pipi coklatku tau..hahaha..
nmpk x urat2 tuh..siap timbul lg blanja..belum tgk kt lengan lagi..















14 comments:

  1. biase la tue ko kan alien..hahahah

    ReplyDelete
  2. @~diAhOntHeblOg~ meh ni aku gigit botox ko nak..kasik pecah dua2..hahaha..

    ReplyDelete
  3. wah, ganas mok mok ni yer..mnuahhahahha

    ReplyDelete
  4. @IntaNBerliaN ganas ke ina..mcm x jer..mcm lebih kepada mendera..hahahahahaha..

    ReplyDelete
  5. @watyz mana ade ganas waty..manja2 je..hahaha..

    ReplyDelete
  6. aduhh .. macam mana nie .. leh jadi macam niee .. manjeee betul nie ekekek ;)

    ReplyDelete
  7. hehe..mmg senang lebam la ka ieda..xleh org kasar2 ngan falsya..kalau x mmg lebam la jawabnye..;D

    ReplyDelete
  8. @Falsya
    manja sgt la tu smpi lebam. hahahha

    ReplyDelete
  9. @watyz haha..bkn masalah manja waty..kulit aku nipis tuh yg senang lebam..agaknye la..relevant x jawapan..hahaaha..

    ReplyDelete
  10. Sama la kita kalau buat penumbuk cenggitu nampak urat hijau... ;)

    ReplyDelete
  11. @Myra Jay sama ker..wahh,ade geng..hehe..kadang sendri tgk pun geli..hehe..

    ReplyDelete
  12. haha..comel gle!tp kalu hari2 kena ggt naya gak..hihi

    tgn kte pun mcm sis gak..tp kte kuning langsat ah..xde la putih mcm sis..hee

    ReplyDelete
  13. @tiefazatie kalau kene gigit hari2 dh mcm kene dera dh tuh..Sama la kite senasib tgn nmpk urat2.. Hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...