Friday, November 9, 2012

:: Tips Kesihatan ::

Betul ke idok, idok ler teman tau ye..baca je lah..renung2kan dan selamat beramal..hehehe..nak smbg tido..muleh gitu?..muleh jer..kite wat die bkn die wat kite..ehhhhh, tetibe..kite xleh tido semlm..xtau asal..hurmmmmm, huargghhhhh!!!..zZZzZzZzz..

30 comments:

  1. ni leh amalkan utk hari2 kita nie...thanks sya

    ReplyDelete
  2. info yg sgt berguna... maybe ade betul nyer... boleh diamalkan...

    ReplyDelete
  3. info yg baik kita ikut jer...

    ReplyDelete
  4. haah, akak mang selalu jawab pong guna tinger kiri tau

    ReplyDelete
  5. tq share info...tambah pengetahuan...

    ReplyDelete
  6. oh TQ tips berguna nie dik ..
    akak selalu minum air masak banyak mlm .. rupenya x elok yeee ;)

    ReplyDelete
  7. @ieyda kan ieyda..kalau x, mmg xkan tau pun..asal boleh je semua bende..hehehe

    ReplyDelete
  8. @Amyra Chuari maybe ade yg betul kan mira..sila2 praktik kan ..;)

    ReplyDelete
  9. @♥cikmOt♥ boleh ingat nyeah..kite pun xhingat angkat pakai tinge mana..hehehe

    ReplyDelete
  10. @ieda tang air tuh falsya tetibe kompius la kak ieda..yg kene kurang kan time malam tuh gambo mcm ala2 wine pun ado..heheh

    ReplyDelete
  11. @mrs kayrul sama la kite..tp semua bende tuh rasenye kite baru tau..hehe

    ReplyDelete
  12. @Nad @ MamaZN sama2 awak..cewahhhh...awak katenye..;)

    ReplyDelete
  13. Good info... Tp byk benda yg dh terbuat ja kat atas tu..huhuhu

    ReplyDelete
  14. Pernah baca, lebih baik kita amal kan dari info ni kan... :D

    ReplyDelete
  15. bateri tgl 1 bar jgn angkat phone yer.... okk note,, tq kongsikan info...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...