Friday, November 30, 2012

:: Alas Perut ::

Kite tgh diet skang nie...soooooooooooooooooo,

inilah lunch kite...wakakakakakakakakaka..

Mmg kene gastrik la kite pasnie..kompom naik gastrik..kuikuikuikui...

29 comments:

  1. jambu dan mangga, sedap :)
    dah lama tak makan.

    ReplyDelete
  2. sedapnya! ya allah telan air liuq tengok :P

    ReplyDelete
  3. makan asam je...aiyokkk boleh tahan ke perut tu

    ReplyDelete
  4. kite pon tgh mkn buah kedondong..
    beli kat gerai buah..
    hehhe..

    selamat menjamu buah-buahan...
    hehehe

    ReplyDelete
  5. dapnye asam... jgn makan selalu tau kalo ko xmakan nasi nanti sakit abg mok mok gak yg susah... :)

    ReplyDelete
  6. mangga the best...huhuhuhu....

    sakit jiwa tau diet....kita diet gegiler bln lps...badan duk mcm ni jgk...

    ReplyDelete
  7. @Hapizan Hassim dh terliur sama jugak la nieh...betul makan diri balik la..hahaha

    ReplyDelete
  8. @pinky sgt3 the best kan...hehehee

    sama laaa..diet2 tp xturun2..

    ReplyDelete
  9. dah cuba skip nasi, makan buah aje tapi x bolehlah sekejap je perut dah krong² balik ehehehee

    ReplyDelete
  10. @♥ Wina ♥ nie tgh cube la nie...tamo pikir..sbb kalau ikutkan tgh lapo nie..makan biskut yo lah..hehehe

    ReplyDelete
  11. aduh melelh air liur tengok mangga tue

    ReplyDelete
  12. plus plus air liur meleleh tgk mangga n jambu batu nih

    ReplyDelete
  13. Ha??! Alas perut dgn asid2 tu ke? Biar btol you-

    ReplyDelete
  14. @Mimie kan PU..meleleh2 abis dh nie..hehe

    ReplyDelete
  15. buah tu dah ok tapi pi taruk asam tu..heheh..sakit peot nant kang yang oii

    ReplyDelete
  16. sedap tapi lepas tapikan.....?????gastrik

    ReplyDelete
  17. ada gastrik makan benda2 macam tu pulak. adehhh...

    ReplyDelete
  18. boleh je makan dik
    tapi jgn makan selalu banyak2 ...
    akk pun suke .. nak2 tgh x der sore dan tekak x berapa nak lalu nie ;)

    ReplyDelete
  19. Sedapnyer..
    tp jangan amalkan tak elok untuk perut ;)


    p/s: Ada Myra dengaq jambu batu tak elok makan kalau nak pregnant, dengaq2 cenggitu la.. Kekadang Myra maakn jugak ;D

    ReplyDelete
  20. ini dijadikan alas perut? boleh tahan ke?hehehehe

    ReplyDelete
  21. terliur lagi,esok serang pok cik jual buah,,,jambu n extra asam.yum yum

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...