Saturday, December 31, 2011

:: Bukit Bendera ::

Kat Penang mana lagi nak pie kalau bkn kat Bukit Bendera..dh lama gile x gie..last pegi time teenagers tau..skang pun teenagers gak..baru je 21thn..muahahahaha..dh cantek woo Bukit Bendera nieh..kalau dulu biasa2 jer..dieorg dh kasi upgrade la kan..ye la,xkan nak mcm tuh je smp bile2..betul x?..ingatkan cable car kat situ still lg yg lama..sekali sudah tukar la...canggih manggih tau..dh mcm lrt dh tp lain skit..

Dulu nak naik ke atas naik cable car amek mase 45minit..skang nie 7minit je dh smp..xde la pongeh den nak menunggu..lebam wooo..tp kat atas sana kalau berubah pun skit je la..ramai gile org..bdk2 yg ramai..dieorg gie 1 group..mmg bising la..but it's okayh,it's alright,i've got something that u don't like..ternyanyi pulak..muahahaha..as long dieorg x kacau mak n mok mok sudah..;)

otw nak ke Bukit Bendera bergambo seround..ngeeee
nie last gambo before tertido..hehehe..
Flag Hill..hikhikhik..

apo mulut mcm tuh sayang oiii..mcm gorilla lapo..hahaha..
sedap tau kacang kuda rebus pedas..should try this..

2 comments:

  1. memang macam2 gaya muka sudah mok mk falsya ni..kiki,ikiki....kena la ngan bini dier..

    ReplyDelete
  2. @syawalsimpsons itu la pasal..kadang ober dr bini..hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...