Wednesday, December 7, 2011

:: Kawan-Kawan ........ ::

Saya ade kawan-kawan..kawan-kawan saya yg betul2 rapat boleh kire ngan jari..tp kawan-kawan saya tuh sume biul dan gile..sebenarnya sebelum nie saya x gile tp sbb kawan-kawan saya gile dan biul,jadi saya pun terpaksa ikut rentak kawan-kawan saya..sbb nnt kawan-kawan saya xnk kawan dengan saya..jadi saya terpaksa berlakon jadi gile dan biul..kawan-kawan saya suke ckp saya gedik tp sebenarnye kawan-kawan saya yg gedik..kawan-kawan saya mulut sgt jahat tp hati kawan-kawan saya baik..termasuk la saya..

Saya dan kawan-kawan saya kalau berckp mmg mcm nak bergaduh tp sebenarnye saya dan kawan-kawan mmg begitu..ramai org kalau dengar saya dan kawan-kawan saya berckp ke atau comment ape-ape kat FB mesti ingat saya dan kawan-kawan saya bergaduh..tp sebenarnye tidak..saya dan kawan-kawan saya mmg begitu..saya dan kawan-kawan saya bermesra cium molot mmg begitu caranya..tp itu lah yg buat saya boleh kawan dengan kawan-kawan saya dh berbelas tahun..sbb saya dan kawan-kawan ckp lepas tp xde simpan dlm hati..

Kawan-kawan saya adalah diah,nana,nana mia,ili dan juga botak..ini adalah kawan-kawan yg paling saya sayang..saya sayang kawan-kawan saya smp mati..

9 comments:

  1. kwn2 yg sanggup time susah sennag mmg pyh kn...smoga persahabatan korang kekal hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  2. @mama tisya sgt ssh nak carik skang nie..dieorg je lah kawan ssh senang..amin..tq..;)

    ReplyDelete
  3. moga persahabatan berkekalan...
    mmg susah nak cari kawan yg sanggup susah n senang ngan kite
    ramai yang masa senang jek..masa susah takde, huhu!

    ReplyDelete
  4. @Nad @ MamaZakwan AMIN..betul tuh..nak crk kawan2 time gelak2 mmg berlambak kat luar tuh..kan???..

    ReplyDelete
  5. kawan2 rapat saya ialah...hubby, iman hadif n iman harith... :)
    i love them very2 much... :)

    ReplyDelete
  6. hahahahaahha
    tau xpe
    ramai ingt klw aku komen2 kat korang mcm gadoh je padahal itu la cara kita hahha
    l love u 2,3,4,5,6,7,8,10 sya..............

    ReplyDelete
  7. @watyz bestkan kalau kawan2 tuh family sendri..;)

    ReplyDelete
  8. @Nana
    aku dh biasa dh org tegur..padahal itu care kite bermesra..hahaha..muaahhxx..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...