Wednesday, December 28, 2011

:: Senyum,xperlu kata apa2, Senyum ::

Dh kalau title mcm tuh,mmg xyah kate ape2 dh la kan..kali nie mak nk cucikan mata u'olls ngan gambo2 time kiteorg kat Golden Palm Tree Sepang..hehehe..

 











9 comments:

  1. best tgk smua gmbr2 korang...nk2 gmbr yg melompat itu

    ReplyDelete
  2. mmg senyum x yah kata ape2..kikikiki..suke tgk falsya sinyummmm...sweet jaa....kikikiki..kalo sue..alahai..sinyumm nampak gigi...alamat macam os da...kakkakaka

    ReplyDelete
  3. mmg senyum x yah kata ape2..kikikiki..suke tgk falsya sinyummmm...sweet jaa....kikikiki..kalo sue..alahai..sinyumm nampak gigi...alamat macam os da...kakkakaka

    ReplyDelete
  4. @mama tisya gambo melompat mmg wajib kalau kiteorg gie mana holiday..hehe..

    ReplyDelete
  5. @syawalsimpsons hehe..tq sue..alaaa,semua org kalau senyum kan manis..;)

    ReplyDelete
  6. falsya ni manja ek.. bkn mnja yg mngada2 tu tp mnja yg comel2 tu... muahahaa...

    betou ckp sue tu, sy pun sk tgk senyuman falsya... hihii

    ReplyDelete
  7. @IntaNBerliaN manja?..member2 pun ramai yg ckp bende sama..tp bkn buat2 tau..kadang sendri pun xperasan smp lah ade yg ajuk..hehe..

    saya pun suke tgk senyuman intan n semua org..sesiape yg senyum mesti muke nmpk manis..hehe..

    ReplyDelete
  8. adeh gambo aku lari kepit2 tu lawak gile haha

    ReplyDelete
  9. @Nana
    wahahaha..ko x pikir aku nye gambo tangan mcm mana pulak..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...